صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۳ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
کد خبر: 3050
گزارشگر: 213
۱۰۴۲
۰
۰
۱
نوسان بازار سرمایه در ابتدای آذر

صعود شاخص کل از اوایل دی ماه/رشد بورس ادامه دار است؟

صعود شاخص کل از اوایل دی ماه/رشد بورس ادامه دار است؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا ۱/۸ درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.
 با افزایش قیمت‌های جهانی، تثبیت قیمت دلار و ثابت ماندن نرخ سود بانکی رشد بازار سهام از هفته گذشته آغاز شده اما آیا این رشد پایدار است؟

محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه با اشاره به رشد بازار سهام از کانال 1/2 گفت: احتمالا بازار سهام در ادامه معاملات این هفته تا شاخص یک میلیون و 400 هزار واحد صعود کند اما روند بازار سهام هنوز نوسانی است و حتی ممکن است شاخص کل تا عدد یک میلیون و 150 هزار واحد افت کند. به نوعی شاخص کل بین یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 400 هزار واحد در آذر ماه نوسان خواهد داشت.

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز، این کارشناس در رابطه با زمان شروع روند صعودی بورس گفت: به نظر می‌رسد روند صعودی شاخص کل از اواسط دی ماه شروع خواهد شد./

 

https://www.asianews.ir/u/1RZ
اخبار مرتبط
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: اکنون بهترین زمان برای ورود سرمایه‌ به بازار بورس و خرید سهام است، زیرا قیمت‌های ایجاد شده در سهام مناسب و به نفع سهامداران خواهد بود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر یک خبر خوش جدید برای بورسی ها و فعالان بخش خصوصی منتشر کرده است.
امروز (شنبه 1 آذر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به 10 میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان رسید.
بورس اوراق بهادار خود را برای دو هفته خاص آماده می کند، دو هفته‌ای که پیش بینی می‌شود با تعطیلی بازارهای موازی و غیره سرمایه‌های سرگردان برای ورود به بورس آماده شوند.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیش از یک درصد در ۱۵ دقیقه رشد کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.
شاخص بورس علیرغم تلاش نمادهای شاخص‌ساز، در پایان معاملات امروز سه‌شنبه ۲۰ آبان ۳ هزار و ۲۴۴ واحد افت کرد و به ۱ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد رسید.
روند بازار سهام در روز ابتدایی هفته نزولی بود اما امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.
اگرچه از زمان کاهش شدید شاخص بازار سرمایه تا به امروز گوش‌ همه از جمله «نوسان ذات بازار است» پر شده، اما آیا اکنون دوران سختی های بازار سهام به سر آمده است؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید