صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 3070
گزارشگر: 213
۸۴۲
۰
۰
۱
در پی گرانی های اخیر

سخنگوی دولت وعده داد مرغ ارزان شود!

سخنگوی دولت وعده داد مرغ ارزان شود!
علی ربیعی، سخنگوی دولت، روعده داد که قیمت مرغ که در برخی شهرها به کیلویی ۳۶ هزار تومان رسیده است کاهش یابد و به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برسد.
علی ربیعی، سخنگوی دولت ایران، روز سه‌شنبه وعده داد که قیمت مرغ که در برخی شهرها به کیلویی ۳۶ هزار تومان رسیده است کاهش یابد و به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان برسد.

دولت ایران قیمت مرغ را تیرماه امسال ۱۵ هزار تومان تصویب کرد، ولی آبان امسال پس از رشد سریع قیمت مرغ در بازار اعلام کرد که قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

آقای ربیعی که روز سه‌شنبه، چهار آذر، در یک نشست خبری سخن می‌گفت، از «کاهش تامین ارز مورد نیاز کالا‌های اساسی» به عنوان علت اصلی گرانی‌ها نام برده است.

گرانی مرغ در روزهای گذشته در سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی نیز بازتاب یافت و او روز ۱۳ آبان گرانی کالاهایی چون گوشت، مرغ، گوجه و پوشک بچه را «بی‌مبنا و بی‌دلیل» خواند و افزود: «همه این گرانی‌ها و مشکلات، با هماهنگی دستگاه‌ها قابل حل هستند.»

همان روز، وزرای جهاد کشاورزی و صنعت جلسه فوق‌العاده تشکیل دادند و علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران ادعا کرد که قیمت کالاهای اساسی در کشور «در هفته آینده تغییر محسوسی خواهد داشت».

روز ۱۳ آبان هر کیلو ۲۵ هزار تومان بود، ولی در طول بیست روز گذشته با ۱۱ هزار تومان افزایش قیمت به ۳۶ هزار تومان رسید./
https://www.asianews.ir/u/1Sh
اخبار مرتبط
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که قیمت کالاهای اساسی در کشور در هفته آینده تغییر محسوسی خواهد داشت!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید