صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۹ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۷
کد خبر: 3097
گزارشگر: 213
۲۰۸۰
۰
۰
۱
وضعیت امروز بازار سرمایه

چرا بورس امروز سبز پوش شد؟/ آیا صعود شاخص کل ادامه دار است؟

چرا بورس امروز سبز پوش شد؟/ آیا صعود شاخص کل ادامه دار است؟
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحد را پس گرفت، اما آیا این روند پایدار است؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل افزایش تقاضا در بورس امروز گفت: به سه دلیل تقاضا در بازار سهام افزایش یافته که اولی رکود بازارهای موازی دومی، عبور از محدوده روانی یک میلیون و 400 هزار واحد و سومی محدودیت‌های کرونایی است. با اعمال محدودیت به دلیل آنلاین بودن معاملات بازار سهام پول حقیقی وارد بازار سرمایه شده است اما دلیل افزایش تقاضای امروز همان عبور از محدوده روانی یک میلیون و 400 هزار واحد بود.

این کارشناس در رابطه با پایدار بودن روند صعودی نیز بیان کرد: قطعا بعد از هر رشد یک اصلاح در پیش است اما به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار سهام ادامه داشته باشد و در رابطه با پایدار بودن رشد شاخص کل باید فعلا به معاملات توجه کرد.

به نقل از تجارت نیوز این در حالی است که صعود شاخص کل امروز به به کانال 1/4 میلیون رسید./


https://www.asianews.ir/u/1SJ
اخبار مرتبط
بورس فردا فعالیت خود را در حالی آغاز می‌کند که دو هفته مثبت را پشت سر گذاشته است و پیش بینی ها بر تداوم این روند در هفته پیش رو دلالت دارد.
امروز خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۲۰میلیارد تومان عبور کرد و برتری سمت عرضه در صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۳۵۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا ۱/۸ درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: اکنون بهترین زمان برای ورود سرمایه‌ به بازار بورس و خرید سهام است، زیرا قیمت‌های ایجاد شده در سهام مناسب و به نفع سهامداران خواهد بود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر یک خبر خوش جدید برای بورسی ها و فعالان بخش خصوصی منتشر کرده است.
امروز (شنبه 1 آذر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به 10 میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان رسید.
بورس اوراق بهادار خود را برای دو هفته خاص آماده می کند، دو هفته‌ای که پیش بینی می‌شود با تعطیلی بازارهای موازی و غیره سرمایه‌های سرگردان برای ورود به بورس آماده شوند.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیش از یک درصد در ۱۵ دقیقه رشد کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.
جدیدترین نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد که اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند و این خوش بینی با حفظ سطح حمایت کلیدی طلا در سطح ۱۸۵۰ دلار پس از ریزش قیمت پنج درصدی که دوشنبه گذشته داشت، تقویت شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید