صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۰:۱۱
کد خبر: 3129
گزارشگر: 213
۱۰۰۵
۰
۰
۲
با شروع معاملات

بورس امروز هم مثبت شد/ادامه جنب و جوش در بازار سهام

بورس امروز هم مثبت شد/ادامه جنب و جوش در بازار سهام
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.

پیش‌بینی می‌شد امروز عرضه در بازار سهام زیاد باشد و همین اتفاق افتاد اما در جریان معاملات امروز تقاضا هم بهبود پیدا کرد و شاخص کل روند صعودی پیدا کرد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام در رابطه با دلیل مثبت شدن بورس امروز گفت: پیش‌بینی می‌شد که عرضه در بازار امروز زیاد باشد اما بازگشت شاخص کل به دلیل جریان پول وارد شده از سمت سهامداران حقیقی بود. بنابراین حجم و ارزش معاملات بسیار زیاد شده و قاعدتا بازار باید اصلاح داشته باشد. زیرا اگر بازار روند را اصلاح نکند در کوتاه‌مدت با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از  تجارت‌نیوز، این کارشناس با اشاره به جریان پول وارد شده گفت: محدوده شاخص یک میلیون و 450 تا یک میلیون و 600 هزار واحد محدوده‌ای است که جو هیجانی زیادی دارد و با ورود پول از سوی حقیقی‌ها و فروش آبشاری سهام از سوی حقوقی‌ها همراه است./

  

https://www.asianews.ir/u/1Ta
اخبار مرتبط
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز ۳۸۶۵۶ واحد رشد کرد.
کارگزاری‌ها در اطلاعیه خود درخصوص عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده‌اند.
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.
بورس فردا فعالیت خود را در حالی آغاز می‌کند که دو هفته مثبت را پشت سر گذاشته است و پیش بینی ها بر تداوم این روند در هفته پیش رو دلالت دارد.
امروز خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۲۰میلیارد تومان عبور کرد و برتری سمت عرضه در صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۳۵۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا ۱/۸ درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: اکنون بهترین زمان برای ورود سرمایه‌ به بازار بورس و خرید سهام است، زیرا قیمت‌های ایجاد شده در سهام مناسب و به نفع سهامداران خواهد بود.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در صفحه شخصی خود در توییتر یک خبر خوش جدید برای بورسی ها و فعالان بخش خصوصی منتشر کرده است.
امروز (شنبه 1 آذر) ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش نسبت به روز قبل مواجه شد و به 10 میلیون و پانصد و هفتاد هزار تومان رسید.
بورس اوراق بهادار خود را برای دو هفته خاص آماده می کند، دو هفته‌ای که پیش بینی می‌شود با تعطیلی بازارهای موازی و غیره سرمایه‌های سرگردان برای ورود به بورس آماده شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید