صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
کد خبر: 3133
گزارشگر: 213
۷۳۱۳
۰
۱
۱۷
افشای رازهایی درباره زندگی از زبان یک نویسنده و کارآفرین

سومین نامه «کوین ترودو» به روزنامه آسیا از داخل زندان/قانون 68 ثانیه چیست؟

سومین نامه «کوین ترودو» به روزنامه آسیا از داخل زندان/قانون 68 ثانیه چیست؟
سومین نامه از «کوین ترودو» بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای روزنامه آسیا فرستاده شد که در بخشی از آن نویسنده از قانونی به عنوان یکی از بزرگترین رازها نام برده است که مردم را برای رسیدن به خواسته هایشان یاری می‌رساند.

به گزارش آسیانیوز، سومین مقاله از کوین ترودو  بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای روزنامه آسیا فرستاده شد.

 ------------

بیشتر بخوانید

افراد موفق «سرسختی ذهنی» دارند!

-----------------------------------------

در این نامه آمده است:

بار دیگر سلام می‌کنم به پارسی زبانان عزیز

«موفقیت برای هر شخص معنای متفاوتی دارد، بعضی افراد می‌گویند موفقیت یعنی پول بیشتر به دست آوردن، بعضی دیگر موفقیت را کسب مقام و قدرت و احترام می‌دانند. بعضی دیگر رسیدن به آرامش درونی و خوشحال بودن را موفقیت می‌دانند و بعضی دیگر هم داشتن فرزند خوب را.

در نهایت همه ما سلامتی ، خوشحالی و آزادی مالی را می‌خواهیم. می‌خواهیم دوست داشته شویم و روابط توام با عشق را تجربه کنیم. و در مسیر رسیدن به خواسته‌هایمان باشیم.

شما نیز می‌توانید به تمام خواسته‌هایتان و حتی فراتر از آنها برسید. «قانونی» وجود دارد که از آن به عنوان یکی از بزرگترین رازها یاد می‌شود و شما را برای رسیدن به خواسته‌تان یاری می‌رساند. این قانون توسط افراد قدرتمند و ثروتمند در طول هزاران سال استفاده می‌شده است.

این راز، «قانون جذب» نام دارد.

این قانون/راز می‌گوید که شما می‌توانید هر چیزی را به درون زندگی خود بکشانید و جذبش کنید. این کار توسط ذهن یا افکار شما صورت خواهد گرفت.

در سده نوزدهم اندروکارنگی، صاحب کارخانه فولاد آمریکا، ثروتمندترین فرد روی کره زمین بود.

او کسب و کار خودش را به j.p. Morgan و سرمایه‌گذارانش به ارزش ۴۵۰ بیلیون دلار (تبدیل شده به ارزش امروز) فروخت، آن هم به صورت نقد.

او رازهایش را به ناپلئون هیل یاد داد، فردی که کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت. دقت کنید که اسم کتاب «سخت تلاش کنید و ثروتمند شوید» یا «پارتی داشته باشید و پولدار شوید» یا «خوش شانس باشید و ثروتمند شوید» نیست! اسمش "بیندیشید و ثروتمند شوید" است، از آن رو که افکار وجود و تاثیر فیزیکی دارند.

این امر توسط دانشمندان در علم فیزیک کوانتوم اثبات شده است. وقتی شما به چیزی می‌اندیشید، فرکانسی از «ارتعاشات» تولید می‌کنید، ارتعاشی که شما به «ایتر» می‌فرستید ، در زندگی شما به صورت فیزیکال ظاهر می‌شود.

آلبرت انیشتین نیز این موضوع را تایید کرد. شما در زندگی به چیزی ‌می‌رسید که بیشتر زمان‌تان را صرف فکرکردن به آن کرده باشید. بنابراین به خواسته‌هایتان فکر کنید و نسبت به آن، حس خوب داشته باشید، انگار که همین الان آن خواسته را دارید و به آن دست‌یافته اید.

دستورالعمل اولیه جذب به این صورت است: فکر خواسته موردن نظرتان را به مدت ۶۸ ثانیه در ذهن خود نگه ‌دارید و تجسمش کنید.

هرچه این زمان بیشتر باشد، بهتراست. هرچه این کار را بیشتر انجام دهید، در جذب خواسته‌تان سریع‌تر می‌شوید. این عمل را اول صبح وقتی که از خواب بیدار می‌شوید و بلافاصله وقتی که به خواب می‌روید انجام دهید. مطمئن باشید جواب خواهید گرفت.

حتی در این‌باره یک کتاب هم با نام «it works» نوشته شده است. برای موفقیت تنها کافیست کارهای درست را برای مدت معینی بدون وقفه انجام دهید. و تکنیکی که ذکر شد «کار درست»ی است که گفتم.

تا مقاله‌ی بعدی بدرود، من همیشه دوست شما خواهم بود.»/
کوین ترودو

برای اطلاع از آخرین اخبار درباره‌ی کوین ترودو به وبسایت‌های زیر مراجعه کنید:
Gurukev.com
KevinTrudeau.com
NuggetsOfGold.com

در آخر از همه‌ی افرادی که ما را در انتشار این مطلب یاری رساندند سپاسگزاریم:
کوین ترودو Kevin Trudeau
دکتر سینا ساریخانیDr. Sina Sarikhani
لیزا مانچانسکی Lisa Monchunski
تانیا کانادا Tonya Canada
جیکوب تنر Jacob Tanner
راجلیو فیگوئرا Rogelio Figueroa
مهکامه داداش‌خواه Mahkameh Dadashkhah

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/1Tc
اخبار مرتبط
«کوین ترودو» نوشته ای را بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده که در آن درباره آموزه‌های گروه های مخفی موفقیت و راه های رسیدن به آنها توضیحاتی را ارایه داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید