صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۹ / ۰۲:۱۲
کد خبر: 3142
گزارشگر: 213
۱۴۵۲
۰
۰
۲
با هدف جلب اعتماد عمومی

سه رییس جمهور پیشین آمریکا واکسن کرونا می‌زنند

سه رییس جمهور پیشین آمریکا واکسن کرونا می‌زنند
باراک اوباما، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون، روسای‌جمهوری سابق ایالات متحده با هدف جلب اعتماد عمومی به ایمنی واکسن کرونا، به طور داوطلبانه مقابل دوربین‌ها واکسن خواهند زد.

باراک اوباما، جورج دبلیو بوش و بیل کلینتون، روسای‌جمهوری سابق ایالات متحده با هدف جلب اعتماد عمومی به ایمنی واکسن کرونا، به طور داوطلبانه مقابل دوربین‌ها واکسن خواهند زد.

این سه رهبر سیاسی امیدوارند که چنین اقدامی پیام مثبتی به جامعه آمریکا درباره تاثیر واکسن کرونا و جلب اعتماد عمومی بفرستد در حالی که مقامات بهداشتی این کشور تلاش می‌کنند که مردم را به انجام واکسیناسیون قانع کنند.

فردی فورد، رئیس دفتر جرج بوش روز پنج‌شنبه ۱۳ آذر به شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان گفت که چهل و سومین رئیس‌جمهوری آمریکا با دکتر آنتونی فائوچی رئیس مرکز مقابله با بیماری‌های مسری و عفونی این کشور، و دکتر دبرا بریکس از اعضای گروه هماهنگی کاخ سفید برای مقابله با کاخ سفید، صحبت کرده است که چگونه می‌تواند به ترویج واکسیناسیون کمک کند.

مسئول امور رسانه‌ای بیل کلینتون نیز اظهار داشت که او می‌خواهد برای ترویج واکسیناسیون در مقابل عموم واکسن بزند. همچنین باراک اوباما در مصاحبه‌ای رادیویی تاکید کرد که اگر دکتر فائوچی ایمنی واکسن را تایید کند، او هم قطعا واکسن خواهد زد.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده هم‌اکنون در حال بررسی نتایج آزمایش‌های واکسن فایزر است و پیش‌بینی می‌شود که طی چند روز آینده ایمنی آن را تایید کند./

https://www.asianews.ir/u/1Tk
اخبار مرتبط
شرکت داروسازی مُدرنا در ایالات متحده آمریکا می‌گوید داده‌های اولیه نشان می‌دهد که واکسن این شرکت علیه ویروس کرونا «۹۴.۵ درصد» مؤثر است و رییس جمهور آمریکا تاکید کرد که این واکسن که به آفت چین خاتمه می دهد، در زمان من ساخته شد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، پنج‌شنبه شب، ۲۲ آبان‌ماه، خبر داد که چهار میلیون واکسن ضد کرونا ساخت شرکت فایزر به اسرائیل خواهد رسید و محموله‌های نخست واکسن تا یک ماه و نیم دیگر در دسترس اسرائیلی‌ها خواهد بود.
کمیسیون اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اعلام کرد که با دو شرکت سازنده واکسن ضدکرونا، یعنی فایزر و بایون‌تک، برای دریافت ۳۰۰ میلیون دوز از این واکسن به توافق رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید