صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۷
کد خبر: 3147
گزارشگر: 213
۱۰۹۳
۰
۰
۳
وضعیت نامعلوم انتخابات 2020 آمریکا

ادامه شکایت ترامپ و افشای ویدیوی آرای جعلی

ادامه شکایت ترامپ و افشای ویدیوی آرای جعلی
فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد.

دونالد ترامپ برای ادعای تقلب در انتخابات 2020 آمریکا اسنادی را ارایه کرده است.

براساس این خبر، ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار ویدیویی مدعی شد که در هنگام شمارش آراء در ایالت جورجیا، نظارتی صورت نگرفته است.

فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در چمدان درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد./

 


https://www.asianews.ir/u/1Tp
اخبار مرتبط
زمانی که این مقاله نوشته و آماده انتشار شده در ایالات متحده، انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ به پایان رسیده ولی هیچ چیزی تا الان قطعی نیست و ترامپ شانس این را دارد با اثبات ادعای تقلب در برخی ایالت‌ها برای بار دوم رئیس جمهور ایالات متحده شود.
مدیر سیا در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه ترامپ در حال بررسی اخراجش است، در نشست اطلاعاتی ترامپ شرکت نداشت.
دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری آمریکا،‌ در توییت‌‌هایی به کاهش فاصله آرای خود با جو بایدن در آریزونا اشاره کرد و ضمن انتقاد از طولانی شدن روند شمارش رای‌ها در کارولینای شمالی، گفت آرای او به ۷۳ میلیون رسیده است.
با ادامه شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، خبرگزاری رویترز گزارش داد دونالد ترامپ در ایالت آلاسکا از رقیب خود پیشی گرفته و آرای مجمع برگزینندگان آن را به خود اختصاص خواهد داد.
ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که تا کنون از قبول شکست در برابر رقیب انتخاباتی‌اش جو بایدن امتناع کرده، دادخواستی را در آریزونا، یکی از چند ایالتی که نتایح نهایی انتخابات در آن اعلام نشده، تنظیم کرده است.
بر اساس جدیدترین آمار، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در ایالت‌های جورجیا و پنسیلوانیا از دونالد ترامپ پیشی گرفته است؛ این در حالی است که پیشتر، رییس جمهوری آمریکا، در توییتی نوشت در صورتی که فقط رای‌هایی که آنها را «قانونی» توصیف کرد، خوانده شوند، او «به راحتی» برنده انتخابات می‌شود.
دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها را به «سرقت» نتایج انتخابات متهم کرد و تاکید کرد اگر شمارش آرا بر اساس قانون صورت گیرد «به راحتی» در این رقابت‌ها پیروز خواهد شد.
روند شمارش آرای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در پی شکایت‌های حقوقی تیم دونالد ترامپ،‌ رییس‌جمهور این کشور،‌ درباره مساله آرای پستی کند شده است.
فاصله میان آرای دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت جورجیا در حالی که فرایند شمارش به پایان خود نزدیک می‌شود،‌ کاهش یافته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید