صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 3157
گزارشگر: 213
۸۵۵
۰
۰
۲
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس خبر داد:

اعلام عرضه اولیه «بوعلی» در روزهای آینده

اعلام عرضه اولیه «بوعلی» در روزهای آینده
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و با اشاره به اینکه سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند، گفت: قیمت‌گذاری بوعلی انجام شده و در بورس پذیرش و نماد آن درج شده و اکنون منتظر عرضه از سوی بورس هستیم که به‌ زودی تا دو هفته آینده این عرضه صورت می‌گیرد.

 وی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۲ درصد از سهام بوعلی برای عموم عرضه می‌شود و ۳ درصد از این سهام هم به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعلق می‌گیرد، افزود: در نظر داریم در صورت شرایط مناسب بازار ۳ درصد دیگر را هم ظرف دو ماه بعد از عرضه اولیه عرضه کنیم.

ربیعی با اشاره به اینکه اروند نیز پذیرش شده و به احتمال زیاد طی همین هفته قیمت عرضه آن در هلدینگ تصویب می‌شود، ادامه داد: به‌فاصله دو تا سه‌ هفته بعد از بوعلی ۱۲ درصد از سهام اروند نیز عرضه خواهد شد.

به گفته وی، پتروشیمی اروند غول پی‌وی‌سی کشور و منطقه است./

https://www.asianews.ir/u/1Tz
اخبار مرتبط
نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورس و فرابورس تغییر کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
دوره ثبت سفارش نماد چخزر ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۷:۰۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش نیز در این زمان اعلام شده است.
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز ۳۸۶۵۶ واحد رشد کرد.
کارگزاری‌ها در اطلاعیه خود درخصوص عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده‌اند.
بورس فردا فعالیت خود را در حالی آغاز می‌کند که دو هفته مثبت را پشت سر گذاشته است و پیش بینی ها بر تداوم این روند در هفته پیش رو دلالت دارد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا ۱/۸ درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید