صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۳
کد خبر: 3159
گزارشگر: 213
۱۳۷۷
۰
۰
۴
پنجمین دوره به صورت مجازی برگزار می شود

برپایی نمایشگاه کتاب «بدون سانسور» و پیام تکثیر صدا و تفکر

برپایی نمایشگاه کتاب «بدون سانسور» و پیام تکثیر صدا و تفکر
پنجمین دوره نمایشگاه کتاب «بدون سانسور» با حضور ناشران مستقل از اروپا، آمریکا و کانادا به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پنجمین دوره نمایشگاه کتاب «بدون سانسور» با حضور ناشران مستقل از اروپا، آمریکا و کانادا به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 در این دوره از نمایشگاه که از روز شنبه ۱۵ آذر آغاز شده و تا ۲۳ آذر ادامه دارد، علاقمندان داخل ایران نیز برای اولین بار می‌توانند از برنامه‌های نمایشگاه استفاده کنند.

ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه در پیام مشترکی اعلام کرده‌اند: «هرچند این بار بالاجبار از هم دوریم، از همیشه مصمم‌تریم. از هر نقطه‌ این کره‌ خاکی که هستیم، همدلیم و همصدا.»ما ناشران مستقل خارج از کشور، بار دیگر گردهم آمدیم تا نمایشگاه کتاب بدون سانسور را برگزار کنیم. هرچند که این بار بالاجبار از هم دوریم، از همیشه مصمم‌تریم. از هر نقطه‌ی این کره‌ی خاکی که هستیم، همدلیم و همصدا.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:

پنجمین نمایشگاه کتاب بدون سانسور را در کنار هم در فضای مجازی برگزار می‌کنیم. نمایشگاه کتاب امسال شامل معرفی و رونمایی آنلاین کتاب، برنامه‌های زنده‌ی پرسش و پاسخ و گفت‌وگو با نویسندگان و مترجمان خواهد بود که از طریق شبکه‌های اجتماعی و زوم برگزار می‌شود.

هدف ما، تکثیر صداها و تکثر عقاید و تفکر است، تا تک‌صدایی بر ادبیات و دنیای تفکر غلبه نکند.

پنجمین نمایشگاه کتاب بدون سانسور شامل معرفی و رونمایی آنلاین کتاب، برنامه‌های زنده‌ پرسش و پاسخ و گفت‌وگو با نویسندگان و مترجمان خواهد بود که از طریق رسانه‌‌های اجتماعی و اپلیکیشن زوم برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از جزئیات برنامه‌های نمایشگاه کتاب بدون سانسور به پایگاه اینترنتی این نمایشگاه https://uncensoredbook.com(link is external) مراجعه کنند./

https://www.asianews.ir/u/1TB
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید