صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۳
کد خبر: 3162
گزارشگر: 213
۹۱۲
۰
۰
۲
در آغاز معاملات امروز

شاخص کل در صعود

شاخص کل در صعود
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.

 امیر مهدی زاده کارشناس یورس گفت:  در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۷هزار و ۸۶۹واحدی (۱.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۳۱۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

به نقل از اقتصاد آنلاین، حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۳۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نمادهای «شستا»، «خودرو» و «شپنا» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای «دی»، «وسپهر» و «بپیوند» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
جدول

تقشه بازار سهام 99.09.16

 


https://www.asianews.ir/u/1TE
اخبار مرتبط
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورس و فرابورس تغییر کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز ۳۸۶۵۶ واحد رشد کرد.
کارگزاری‌ها در اطلاعیه خود درخصوص عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده‌اند.
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.
بورس فردا فعالیت خود را در حالی آغاز می‌کند که دو هفته مثبت را پشت سر گذاشته است و پیش بینی ها بر تداوم این روند در هفته پیش رو دلالت دارد.
امروز خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۴۲۰میلیارد تومان عبور کرد و برتری سمت عرضه در صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی بیش از سایرین بود و همچنین سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ۳۵۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل افزایش تقاضا ۱/۸ درصد رشد کرد اما در ادامه روند معاملات عرضه بیشتر شد و شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است: اکنون بهترین زمان برای ورود سرمایه‌ به بازار بورس و خرید سهام است، زیرا قیمت‌های ایجاد شده در سهام مناسب و به نفع سهامداران خواهد بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید