صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۰
کد خبر: 3171
گزارشگر: 213
۷۸۸
۰
۰
۱
در معاملات امروز

آغاز بورس با خبرهای خوب

آغاز بورس با خبرهای خوب
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما تحرکات مثبت در نمادهای بنیادین دیده می‌شود و احتمالا روند بازار صعودی خواهد شد.

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه و تقاضا در بازار سهام متعادل بود اما به نظر می‌رسد در ادامه روند معاملات تقاضا بیشتر شود و شاخص کل روندی صعودی پیدا کند. همچنین شاخص هم‌وزن در جریان معاملات معاملات امروز روندی بهتر داشت.

به گزارش آسیانیوز، پیش‌بینی‌ها از ادامه روند بازار سهام در بلند مدت مثبت است اما برخی از کارشناسان انتظار اصلاح در کوتاه مدت را دارند و معتقدند که شاخص کل در محدوده یک میلیون و 600 هزار واحد اصلاح خواهد داشت. همچنین ایمان رئیسی کارشناس بازار سهام عقیده دارد که بازار سهام باید اصلاح داشته باشد و تا همین الان نیز به دلیل عرضه اولیه و بازگشایی پالایشی یکم جلوی اصلاح گرفته شده است.

جدول
با شروع معاملات این هفته از بازار سهام عملکرد شاخص هم‌وزن بهتر از شاخص کل بوده و به نظر می‌رسد بازار سهام از بحث لیدر محوری کمی فاصله گرفته باشد.

از طرفی لایحه بودجه نیز با خوشبینی به اقتصاد سال آینده تدوین شده است، تمایلات بازار سهام نیز مثبت است، قیمت دلار نیز تثبیت شده و قیمت‌های جهانی در حال افزایش است و این دلایل باعث رشد بازار سهام تا پایان سال را دارد.

جدول


به نقل از تجارت نیوز، در جرین معاملات امروز نمادهای تاپیکو، کگل، و ومعادن بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل را داشتند و از طرفی نیز نمادهای مارون، شاوان و آریا بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس را داشتند./

  

https://www.asianews.ir/u/1TN
اخبار مرتبط
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورس و فرابورس تغییر کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز ۳۸۶۵۶ واحد رشد کرد.
کارگزاری‌ها در اطلاعیه خود درخصوص عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده‌اند.
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.
بورس فردا فعالیت خود را در حالی آغاز می‌کند که دو هفته مثبت را پشت سر گذاشته است و پیش بینی ها بر تداوم این روند در هفته پیش رو دلالت دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید