صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۰:۳۷
کد خبر: 3191
گزارشگر: 213
۱۰۷۲
۰
۰
۷
به نوشته سی‌ان‌ان:

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا «بایدن» را رییس جمهور نمی دانند

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا «بایدن» را رییس جمهور نمی دانند
رهبران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که در آن تصریح شد جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است مخالفت کرده‌اند.

رهبران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که در آن تصریح شده بود «جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است مخالفت کرده‌اند.

به نوشته «سی‌ان‌ان»، این جدیدترین اقدام جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا برای امتناع از پذیرش نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که در روز سوم نوامبر برگزار شد.

این در حالی است که رییس جمهور آمریکا نیز گفته است: اجازه دهید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد بود زیرا ما در ایالت های چرخشی پیروز شده ایم.

همچینین چندی پبش واشنگتن‌پست نیز نوشت که جمهوری خواهان در حال حمایت از دونالد ترامپ هستند و تنها ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند./

 

https://www.asianews.ir/u/1U4
اخبار مرتبط
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، فرمانی را امضا خواهد کرد که به موجب آن اولویت در توزیع واکسن کرونا به مردم این کشور داده می‌شود و تنها پس از توزیع در آمریکاست که این واکسن‌ها می‌توانند به کشورهای دیگر ارسال شوند.
واشنگتن‌پست نوشت تعداد کمی و فقط ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، رییس جمهور منتخب جو بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.
فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد.
دونالد ترامپ گفت: تا زمان تایید نهایی نتایج انتخاباتی «خیلی چیزها» اتفاق خواهد افتاد و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است.
دونالد ترامپ، رییس‌ جمهوری آمریکا،‌ در توییت‌‌هایی به کاهش فاصله آرای خود با جو بایدن در آریزونا اشاره کرد و ضمن انتقاد از طولانی شدن روند شمارش رای‌ها در کارولینای شمالی، گفت آرای او به ۷۳ میلیون رسیده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید