صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۱
کد خبر: 3210
گزارشگر: 213
۸۴۵
۰
۰
۱
افزایش قیمت سکه در روزهای آینده

رشد بازارهای مالی در سومین هفته آذر

رشد بازارهای مالی در سومین هفته آذر
ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است و در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند.

ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است و در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند. طلا نیز با اختلاف کمی انتهای صف بازدهی قرار گرفته است.

ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است. در میان این چهار بازار، سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم رشد کرده‌اند. طلا نیز با اختلاف کمی انتهای صف بازدهی قرار گرفته است.

سکه
این هفته سکه با 6.2 درصد بازدهی پرچم‌دار رشد بازارها بوده است.

هر سکه بهار آزادی انتهای هفته گذشته 11 میلیون و 200 هزار تومان قیمت داشت. در طول سومین هفته آذرماه توانست با 698 هزار تومان رشد به قیمت 11 میلیون و 898 هزار تومان برسد.

دلار
دلار که هفته گذشته در رشد قیمت از رقیبانش عقب مانده بود این هفته به لطف رشد کمتر رقبایش خود را به آنها رساند.

نرخ هر اسکناس آمریکایی پنج‌شنبه هفته گذشته 25 هزار و 468 تومان در صرافی ملی بود. در پایان هفته جاری هر دلار به 26 هزار و 65 تومان رسید.

بر این اساس دلار آمریکا با 597 تومان افزایش قیمت، 2.3 درصد بازدهی در هفته سوم آخرین ماه پاییز ثبت کرد.

بورس
بورس این بار در لیست بازدهی‌ بازارهای مالی درست شانه به شانه دلار قرار گرفته است.

بازار سهام هفته گذشته را در سطح یک میلیون و 470 هزار 980.20 واحد به پایان رساند اما تا پایان این هفته به سطح یک میلیون و یک میلیون و 506 هزار 274.60 واحد رسید.

با این حساب شاخص بورس با رشدی 35 هزار 294.5 واحدی، 2.3 درصد بازدهی مثبت از خود بر جای گذاشت.

طلا
طلا 18 عیار که هفته گذشته با رشدی 7.8 درصدی پرچم‌دار بازدهی مثبت میان بازارها بود این هفته کمترین بازدهی را داشته است. این فلز گرانبها در هفته سوم آذرماه با افزایشی 24 هزار تومانی، 2.1 درصد بازدهی داشت.

به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا پایان هفته گذشته به یک میلیون و 128 هزارتومان برای هر گرم رسیده بود. در پایان هفته جاری اما این فلز توانست قیمت یک میلیون و 152 هزار تومان را به خود ببیند./

  

افزایش قیمت دلارافزایش قیمت طلابازدهی بازارهای مالیبازدهی بورسقیمت سکه

https://www.asianews.ir/u/1Uj
اخبار مرتبط
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
در نیمه دوم معاملات دیروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و امروز نیز شاخص کل تحت تاثیر عرضه زیاد در نمادهای بنیادین نزولی شد، اما بازگشایی فملی تاثیر مثبت زیادی بر بورس امروز داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما تحرکات مثبت در نمادهای بنیادین دیده می‌شود و احتمالا روند بازار صعودی خواهد شد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورس و فرابورس تغییر کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز ۳۸۶۵۶ واحد رشد کرد.
کارگزاری‌ها در اطلاعیه خود درخصوص عرضه اولیه چخزر، جزئیاتی را در این باره منتشر کرده‌اند.
در حالی که در مرحله سفارش‌گیری بازار سهام امروز تقاضای زیادی وجود نداشت اما شاخص کل با شروع معاملات بیش از دو درصد رشد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید