صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۸
کد خبر: 3212
گزارشگر: 213
۱۰۲۱
۰
۰
۱
آخرین وضعیت انتخابات 2020 آمریکا

ترامپ خود را پیروز انتخابات می داند/ دادستان تکزاس آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرد

ترامپ خود را پیروز انتخابات می داند/ دادستان تکزاس آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرد
رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود، گفت: من پیروز انتخابات آمریکا هستم و از سویی داستان ایالت تکزاس نیز در شکایتی آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرده است.

دونالد ترامپ در تازه ترین اظهارات خود گفت: هیچ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که در ایالات آیووا، فلوریدا و اوهایو پیروز شده حتی به اختلاف نزدیک آرا هم نبوده است. من با فاصله زیادی در هر سه ایالت پیروز شدم.

وی افزود: چگونه می‌توانید فردی را در انتخابات برنده اعلام کنید که با اختلاف صد‌ها هزار رای قانونی در هرکدام از ایالات چرخشی بازنده شده است. چگونه کشوری با رئیس‌جمهور غیرمشروع اداره می‌شود؟

این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ (آمریکا) بود. ما برنده شدیم.

این در حالی است که به نوشته «سی‌ان‌ان»، این جدیدترین اقدام جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا برای امتناع از پذیرش نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است که در روز سوم نوامبر برگزار شد و رییس جمهور آمریکا نیز گفته است: اجازه دهید منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد بود زیرا ما در ایالت های چرخشی پیروز شده ایم.

همچنین چندی پبش واشنگتن‌پست نیز نوشت که جمهوری خواهان در حال حمایت از دونالد ترامپ هستند و تنها ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.

خبرها حاکی است که دادستان ایالت تکزاس، آرای ایالت های جورجیا، پنسیلوانیا،ویسکانس، جورجیا و میشیگان را باطل اعلام و برای قضات دیوان عالی آمریکا ارسال کرد و از سویی افرادی که از طریق پست به بایدن رای داد اند اغلب در دادگاه و شهادت به رای خود حاضر نشده اند./ 

https://www.asianews.ir/u/1Uk
اخبار مرتبط
پرواز هواپیماهای نظامی B-52 امریکا امروز بر فراز خلیج فارس پرواز کردند تا مانع از درگیری های احتمالی در این منطقه شوند.
رهبران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که در آن تصریح شد جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است مخالفت کرده‌اند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، فرمانی را امضا خواهد کرد که به موجب آن اولویت در توزیع واکسن کرونا به مردم این کشور داده می‌شود و تنها پس از توزیع در آمریکاست که این واکسن‌ها می‌توانند به کشورهای دیگر ارسال شوند.
واشنگتن‌پست نوشت تعداد کمی و فقط ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، رییس جمهور منتخب جو بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.
فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد.
رویترز به نقل از یک مقام آگاه در کابینه دونالد ترامپ گزارش داد عربستان سعودی با عبور خطوط هوایی اسرائیل به امارات از حریم هوایی خود موافقت کرده است.
مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده دو فوریت طرح قبلی خود درباره توقف پروتکل الحاقی را تصویب کرد.
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، موسوم به «سنتکام»، روز شنبه اول آذر ماه از استقرار بمب افکن‌های «بی-۵۲» در منطقه خاورمیانه خبر داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید