صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۵
کد خبر: 3222
گزارشگر: 213
۸۳۵
۰
۰
۱
وضعیت بازار سهام در ایام اخیر

صعود بورس و رشد شاخص کل در روزهای آینده

صعود بورس و رشد شاخص کل در روزهای آینده
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید، اما بورس در ادامه با چه وضعیتی پیش خواهد رفت؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید؛ در حالی که عرضه در روزهای پایانی بازار سهام زیاد شده بود اما شروع معاملات این هفته با روند صعودی همراه شد، اما بورس در ادامه چه می‌شود؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز گروه فلزات اساسی و نمادهای تاثیرپذیر از قیمت‌های جهانی رشد خوبی داشتند و به دلیل افزایش قیمت‌های جهانی و تثبیت قیمت دلار روند صعودی بورس اجتباب‌ناپذیر است.

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز، این کارشناس در ادامه گفت: تنها سیگنال منفی که می‌تواند تاثیر زیادی بر بورس بگذارد اختلاف نظرهای داخلی برخی دولتمردان و برخی نمایندگان مجلس است که باید کنار گذاشته شود./

https://www.asianews.ir/u/1Uu
اخبار مرتبط
ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است و در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند.
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
در نیمه دوم معاملات دیروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و امروز نیز شاخص کل تحت تاثیر عرضه زیاد در نمادهای بنیادین نزولی شد، اما بازگشایی فملی تاثیر مثبت زیادی بر بورس امروز داشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی نزولی پیدا کرد اما تحرکات مثبت در نمادهای بنیادین دیده می‌شود و احتمالا روند بازار صعودی خواهد شد.
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار ۱.۹درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۷درصد صعود کرد.
مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس از عرضه بوعلی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سه شرکت بوعلی، اروند و بندر امام آماده ورود به بورس هستند.
نحوه دریافت سفارش در مرحله پیش گشایش معاملات بورس و فرابورس تغییر کرد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در بازار سهام زیاد شد و شاخص کل نزولی شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا به کلیت بورس بازگشت و روند بازار صعودی شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید