صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۷
کد خبر: 3229
گزارشگر: 213
۹۳۳
۰
۰
۱
امروز در تظاهرات واشنگتن

ترامپ با بالگرد به دیدار هوادارانش رفت

ترامپ با بالگرد به دیدار هوادارانش رفت
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» واشنگتن بازدید کرد.

طرفداران ترامپ امروز در واشنگتن در اعتراض به نتایج انتخاباتی تظاهرات کردند.

به نقل از فارس، هواداران رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، در واشنگتن امروز شنبه در اعتراض به نتایج بازشماری آرای انتخاباتی ایالتشان به خیابان‌ها آمدند و وی با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» در واشنگتن بازدید کرد.

عکس

این در حالی است که دونالد ترامپ در تازه ترین اظهارات خود گفته است: هیچ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری که در ایالات آیووا، فلوریدا و اوهایو پیروز شده حتی به اختلاف نزدیک آرا هم نبوده است. من با فاصله زیادی در هر سه ایالت پیروز شدم.

عکس
وی افزود: چگونه می‌توانید فردی را در انتخابات برنده اعلام کنید که با اختلاف صد‌ها هزار رای قانونی در هرکدام از ایالات چرخشی بازنده شده است. چگونه کشوری با رئیس‌جمهور غیرمشروع اداره می‌شود؟

عکس

این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ (آمریکا) بود و ما برنده شدیم./

https://www.asianews.ir/u/1UA
اخبار مرتبط
رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود، گفت: من پیروز انتخابات آمریکا هستم و از سویی داستان ایالت تکزاس نیز در شکایتی آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرده است.
رهبران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که در آن تصریح شد جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است مخالفت کرده‌اند.
واشنگتن‌پست نوشت تعداد کمی و فقط ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، رییس جمهور منتخب جو بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.
فرماندار جورجیا بعد از دیده شدن ویدیو تقلب شمردن آرای جعلی در انتخابات 2020 آمریکا در چمدان، درخواست بررسی تمامی امضاها ها را داد.
دونالد ترامپ گفت: تا زمان تایید نهایی نتایج انتخاباتی «خیلی چیزها» اتفاق خواهد افتاد و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید