صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ آذر ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۴
کد خبر: 3230
گزارشگر: 213
۱۰۹۸
۰
۰
۱
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی خبر داد:

ارایه چک‌های جدید از اواخر دی

ارایه چک‌های جدید از اواخر دی
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه چک‌های جدید از ۲۰ دی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می گیرد،: یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی این است که اجرای قانون جدید چک را به شکلی پیش ببرد که کمترین چالش را در اجتماع داشته باشیم.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی: یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی این است که اجرای قانون جدید چک را به شکلی پیش ببرد که کمترین چالش را در اجتماع داشته باشیم.

وی افزود: عملیات ثبت نقل و انتقالات چک در سامانه های اپلیکیشن پرداخت انجام خواهد شد. همچنین فرآیندهای جدیدی که مشتریان با آن روبرو هستند شامل ثبت چک، تایید چک و انتقال چک است که چک‌های قدیمی صادر شده و صادر نشده، مشمول این فرآیند سه گانه نیستند.

این مدیر بانکی اضافه کرد: انجام فرآیند جدید صرفاً مشمول چک‌هایی خواهد بود که در آینده در اختیار مشتریان قرار می گیرد که می‌توانند در سامانه های مرتبط نسبت به ثبت و استعلام آن اقدام کنند./
https://www.asianews.ir/u/1UB
اخبار مرتبط
تاکنون از منابع ارزی ایران به درستی خبر یا اطلاعاتی در دست افراد نیست و دولت هایی که تاکنون بر سر کار آمدند حاضر به ارایه آمار صحیح در این باره نشده اند و به همین علت مشخص نیست در خزانه کشور تا چه اندازه ذخیره ارزی وجود دارد و این پول ها در کجا و در چه مواردی هزینه می شوند.
افسار گسیختگی قیمت ارز در ایران از زمانی آغاز شد که رییس بانک مرکزی خرید و فروش دلار را ممنوع و دلار را کالای قاچاق اعلام کرد و سپس دولت با تصویب ارز ٤٢٠٠ و راه اندازی سامانه نیما تصمیم گرفت مشکلات ارز را در اقتصاد کشور حل کند، اما این سامانه نه تنها با مشکلات بسیاری همراه بود و باعث تثبیت قیمت دلار نشد، بلکه سبب شد کنترل نرخ ارز از دست بانک مرکزی خارج شود.
کسری بودجه در اقتصاد ایران موضوع جدیدی نیست، سال‌های سال است که دولت های ایران با این موضوع دست به گریبان هستند.
اغلب کشورهای دنیا سال هاست که به موضوع کنترل تورم به عنوان مسئله ای ساده و قابل حل نگاه می شود و به جز تعداد انگشت شماری، اکثریت کشورها سال هاست که تورم های زیر پنج درصد را تجربه می کنند، ولی این مسئله در ایران به معضلی مزمن تبدیل شده که اقتصاد را تحت شعاع قرار داده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید