صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
کد خبر: 3269
گزارشگر: 2
۵۲۹۱
۲
۱
۱۱
توصیه کارآفرین آمریکایی از داخل زندان

نامه اختصاصــی «کوین ترودو» برای آسیانیوز/سرعت؛ تفاوت ایجاد می‌کند

نامه اختصاصــی «کوین ترودو» برای آسیانیوز/سرعت؛ تفاوت ایجاد می‌کند
«کویــن تــرودو» در چهارمین متــنی که بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز ارسال کرده نوشته است: تحقیقات نشان داده افرادی که هدف‌هایشان را روی کاغذ می‌نویسند، اغلب اوقات مکان و زمان درست‌شان را پیدا می‌کنند و مکتوب کردن اهداف باعث جذب شانس به درون زندگی افراد می‌شود؛ در حالی که به سرعت وارد عمل شدن نیز یک امر حیاتی است که تفاوت ایجاد می‌کند.

متــن زیــر بــه طــور اختصاصــی از طــرف «کویــن تــرودو» از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده شده است.

در نوشته ترودو خطاب به مخاطبانش آمده است:

«کارهایی که دیگران توانسته‌اند انجام دهند، شما هم می‌توانید انجام دهید. آیا شما می‌توانید به زبان چینی صحبت کنید ؟ احتمالا جواب شما منفی‌ست. اما اگر شما در کشور چین به دنیا می‌آمدید و کل زندگیتان را آنجا می‌گذراندید، اکنون خیلی عالی می‌توانستید چینی صحبت کنید. اگر بقیه توانسته‌اند در زندگیشان به موفقیت و پول بسیار زیادی برسند، شما هم می‌توانید. اگر دیگران به شعف و شور رسیده‌اند، شما هم می‌توانید برسید. اگر دیگران در طول زندگیشان به هدف‌هایشان رسیده اند، شما هم می‌توانید برسید.
بیل گیتس یکی از بنیان‌گذاران شرکت مایکروسافت و یکی از پولدارترین افراد روی کره زمین است. ‌در یکی از مصاحبه‌هایش که چند سال قبل در تلویزیون ملی پخش شد، مجری از او درباره رازهای موفقیت پرسید و بیل گیتس بلافاصله جواب داد: «من در زمان و مکان درست قرار داشتم که شانس رابطه‌ی بسیار مستقیمی با این مورد دار‌د».

برای خلق «شانس» یک دستورالعمل کاملا علمی وجود دارد که من در مقاله‌های آینده با شما به اشتراک خواهم گذاشت. تحقیقات نشان داده است، افرادی که هدف‌هایشان را «روی کاغذ می‌نویسند» اغلب اوقات مکان و زمان درست‌شان را پیدا می‌کنند. مکتوب کردن اهداف باعث جذب شانس به درون زندگی شما می‌شود. در حقیقت همین‌که شما دارید این‌مقاله را می‌خوانید، شما در زمان و مکان درست هستید. کشور شما قرار است وارد یک دوره‌ی خارق‌العاده از ثروت و موهبت بشود. فرصت‌ها برای کسب موفقیت قرار است بیشتر از آن چیزی باشد که می‌توانید تجسمش کنید. شما روی معدن طلا نشسته‌اید. اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، شما انسان خوش‌شانسی هستید!
بیل گیتس در ادامه صحبت‌هایش گفت: البته خیلی از افراد دیگر در موقعیت من حضور داشتند. فرق آنها با من این بود که من فرصت را دیدم و از پتانسیل صنعت کامپیوتر به درستی استفاده کردم که افراد خیلی کمی این کار را انجام دادند.

این مطلب خیلی مهم است. شما باید به مسائل عمیق نگاه کنید و بتوانید پتانسیل واقعی فرصت ها را دریابید. نه فرصت‌های غیر واقعی یا پتانسیل های خیالی، بلکه پتانسیل واقعی. شما باید ذره‌ای آینده‌نگر باشید.

آقای گیتس ادامه داد: اما در حقیقت افراد زیادی هم بودند که فرصت و پتانسیل موقعیتی را که من دیدم را دیدند، فرق اساسی در این بود که من به صورت کامل و سریع وارد عمل شدم و کار را شروع کردم، عملی که تقریبا هیچ‌کس حاضر به انجام آن‌ نبود.
اقدام به عمل و حرکت (حتی کوچکترین عمل) در عرض ۱ یا ۲ روز ، چرخ رسیدن به اهداف شما را به جریان خواهد انداخت. در واقع حتی نوشتن، تحقیق کردن در اینترنت و یا تلفن زدن و‌ پرس و جو کردن درباره‌ی اهداف‌تان، موتور شما را روشن خواهد کرد. به سرعت وارد عمل شدن یک امر حیاتی است که [میان شما و دیگران] تفاوت ایجاد می‌کند.

درباره این ۳ راز موفقیت به خوبی فکر کنید و ببینید که چطور می‌توانید همین الان از آنها در زندگیتان استفاده کنید.

روزی یک مرد موفق به من گفت: کوین هرکاری که من انجام می‌دهم ‌را انجام بده، جوری که من فکر می کنم فکر کن و آنگاه چیزهایی را در زندگی خواهی داشت که من دارم.
همه شما می‌توانید انجامش دهید.»

تا مقاله بعدی خدانگهدارتان.
دوست شما ، کوین»/

https://www.asianews.ir/u/1Vb
اخبار مرتبط
سومین نامه از «کوین ترودو» بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای روزنامه آسیا فرستاده شد که در بخشی از آن نویسنده از قانونی به عنوان یکی از بزرگترین رازها نام برده است که مردم را برای رسیدن به خواسته هایشان یاری می‌رساند.
«کوین ترودو» نوشته ای را بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده که در آن درباره آموزه‌های گروه های مخفی موفقیت و راه های رسیدن به آنها توضیحاتی را ارایه داده است.
Kevin Trudeau موسس کلاب شبکه جهانی اطلاعات GIN است گفته است: یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
امیرحسین آذردار
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
0

جناب میشه لطفا یک شماره تماس بدید از آقای دری ؟

مدیر سایت
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
0

rasamdorri@gmail.com



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید