صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۵
کد خبر: 3276
گزارشگر: 213
۲۳۹۴
۰
۰
۱
طبق محاسبات اخیر

آخرین قیمت سهام عدالت؛ سهامی که مردم قادر به فروش آن نیستند!

آخرین قیمت سهام عدالت؛ سهامی که مردم قادر به فروش آن نیستند!
طبق آخرین عملکرد نمادهای در سبد سهام عدالت، ارزش سبد سهام عدالت 500 هزار تومانی به 13.1 میلیون تومان رسیده است ولی فروش سهام عدالت مدتی است که متوقف شده است.

طبق آخرین عملکرد نمادهای در سبد سهام عدالت، ارزش سبد سهام عدالت 500 هزار تومانی به 13.1 میلیون تومان رسید.

ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7.8 میلیون تومان و 30 درصد آن به 3.9 میلیون تومان رسیده است.

آخرین قیمت سهام عدالت؛ سهامی که مردم قادر به فروش آن نیستند!

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز، ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز به حدود 26 میلیون تومان رسیده که 60 درصد قابل فروش آن بیش از 15 میلیون تومان و 30 درصد قابل فروش آن بیش از 7.5 میلیون تومان ارزش دارد./

 


https://www.asianews.ir/u/1Vh
اخبار مرتبط
در پایان هفته آخر آذر ماه ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ریزش گرد و به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در کلیت بازار سهام باعث روند نزولی شاخص کل شد اما آیا امروز معاملات بورس مثبت می‌شود؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید، اما بورس در ادامه با چه وضعیتی پیش خواهد رفت؟
ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است و در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید