صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۶
کد خبر: 3278
گزارشگر: 213
۸۲۸
۰
۰
۳
مصوبه ستاد ملی کرونا اعلام کرد:

تشریح وضعیت محدودیت های تهران؛ ۲۹ و ۳۰ آذر و چگونگی تعطیلی صنوف

تشریح وضعیت محدودیت های تهران؛ ۲۹ و ۳۰ آذر و چگونگی تعطیلی صنوف
طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت هشت شب تا 4 صبح ممنوع است.

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت هشت شب تا 4 صبح ممنوع است.

استاندار تهران گفت: مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ الی ۴ بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده همزمان با شب یلدا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: شرایط استان تهران به لحاظ بیماری کرونا به شدت ناپایدار است و همانطور که بارها گفته شده شرایط نارنجی در این استان تهران به لحاظ نزدیکی و پیوستگی شهرهای این استان به منزله شرایط قرمز است.

وی تاکید کرد: از همین رو بار دیگر از شهروندان فهیم استان تهران درخواست می کنم تا همانند دیگر آیین های ملی نظیر روز ۱۳ فروردین که با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا در منازل خود ماندند این بار نیز در دو روز منتهی به شب یلدا در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو یاریگر ما در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا باشند.

به گزارش آسیانیوز، به نقل از جماران، بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد ممنوع شود.

استاندار تهران اظهار داشت: این مصوبه به دستگاه های ذیربط در این استان ابلاغ شد و در روزهای فوق عملیاتی می شود./

https://www.asianews.ir/u/1Vk
اخبار مرتبط
اولین مرحله این حمایت معیشتی ساعت 24 روز 27 آذر به حساب افراد مشمول واریز می‌شود.
تورج دهقان زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی ایران گفت: این سازمان، «هیچ مشکلی» برای واردات هر نوع واکسنی از جمله واکسن شرکت فایزر برای مقابله با ویروس کرونا ندارد؛ این در حالی است که مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا به تازگی گفته است که ایران بدلیل نداشتن امکانات و شرایط لازم، هواپیماها و سیستم حمل و نقل، نمی‌تواند واکسن فایزر کرونا را وارد کند.
به عقیده کارشناسان اکونومیست، تورم ایران در سال آینده ۲۱٫۳ درصد خواهد بود و تراز بودجه نیز به ۶٫۷- درصد تولید ناخالص داخلی خواهد رسید و تولید ناخالص داخلی سرانه ایران ۶۱۵۰ دلار تخمین زده شده است؛ این در حالی است که همه‌گیری کرونا ضربه دیگری به اقتصاد ایران بود و از سویی تمام این موارد ممکن است موجب شود در انتخابات بعدی ایران یک اصولگرا به پیروزی برسد.
رییس کانون راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری پس از شیوع کرونا در بیکاری مطلق قرار دارند.
از یکسو با ترمیم مزد مخالفت می‌کنند و نمی‌خواهند مزد کارگران را به سبد معیشت برسانند و از سوی دیگر، می‌گویند قادر به کنترل تورم نیستیم؛ اما کارگرانی که در این چنبره اسیر شده‌اند، چه باید بکنند؟!
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با بیان اینکه بیمه جزء اولویت‌های اول و دوم خانوارهای شهری و روستایی محسوب نمی‌شود، درباره آینده‌ی این صندوق گفت: نسبت به سایر صندوق‌های بازنشستگی، کمترین مطالبه را از دولت داریم و دولت هم قول داده بدهی‌های ایجاد شده را با عرضه یکسری از دارایی‌ها از بین ببرد.
همزمان با ادامه با اوج گیری آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا مقرر شد از روز شنبه، اول آذر همه مشاغل به جز مشاغل سطح یک تعطیل شوند و همچنین با این اقدام، قوانین منع رفت و آمد نیز اجرا خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید