صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۸ آذر ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۰
کد خبر: 3279
گزارشگر: 213
۱۲۵۷
۰
۰
۲
امروز در دوحه

فردوسی پور: خوشحالم که برای مردم گزارش می کنم/اجازه بدید در مورد صداوسیما حرف نزنم

فردوسی پور: خوشحالم که برای مردم گزارش می کنم/اجازه بدید در مورد صداوسیما حرف نزنم
عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی وارد دوحه شد و قرار است فردوسی‌پور بازی را از صفحه اینستاگرام AFC به صورت زنده گزارش کند.

عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی وارد دوحه شد. قرار است فردوسی‌پور بازی را از صفحه اینستاگرام AFC به صورت زنده گزارش کند.

از زمان اعلام رسمی این خبر حدود صدهزار نفر به دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام AFC افزوده شده و پیش‌بینی می‌شود تا زمان آغاز بازی به این تعداد اضافه شود

بخش فارسی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از گزارش زنده عادل فردوسی‌پور در دیدار پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در این صفحه خبر داد.

براساس گزارش همشهری، فردوسی‌پور، چند ساعت پیش از ترک تهران برای گزارش بازی پرسپولیس-اولسان گفت: او قرار است این بازی را برای اینستاگرام فارسی ای‌اف‌سی گزارش کند.

وی همچنین گفته است: دلم برای طرفدارهای فوتبال تنگ شده، امیدوارم آن‌ها هم دلشان برای من تنگ شده باشد. حس خوبیه که می‌تونم گزارش بکنم.

فردوسی پور همچنین گغت که با فضای لایو اینستاگرام آشنایی ندارد و اظهار نظرش درباره صدا و سیما هم این طور بیان کرد: اجازه بدید در مورد صداوسیما حرف نزنم./

 


https://www.asianews.ir/u/1Vj
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید