صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۹
کد خبر: 3281
گزارشگر: 213
۸۵۷
۰
۰
۲
در آغاز معاملات امروز

رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل و سبزپوشی بورس

رشد ۲۴ هزار واحدی شاخص کل و سبزپوشی بورس
بورس امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز به کار کرد.

در شروع معاملات بازار سرمایه هر سه شاخص بورس سبزپوش شدند و شاخص کل بورس تهران با صعود 24هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 437 واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با صعود4900 واحدی 441 هزار و 319 واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

  نماد‌های فملی، فولاد و کگل، کچاد، شستا وغدیر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های ونیکی، شپنا و خگستر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

 شپنا رشد ۳ درصدی دارد و شبندر در قیمت بالای ۳ هزار تومان رشد ۲ درصد را تجربه می‌کند. شتران در قیمت ۱۲۶۰ تومان دنبال می‌شود و پیشروی ۱ درصد دارد.

فلزات اساسی امروز معاملات خود را پر تقاضا آغاز کردند. فملی٬ فولاد٬ ذوب٬ فروس٬ فاسمین٬ وتوکا٬ هرمز٬ فپنتا٬ کاوه٬ فسرب٬ ارفع٬ فالوم و فباهنر از جمله نماد‌های مورد توجه گروه اند. فوکا و فاهواز پر عرضه‌های گروه اند.

به نقل از اقتصاد نیوز، در گروه خودرویی نیز خودرو و خساپا سبزپوش هستند./


https://www.asianews.ir/u/1Vm
اخبار مرتبط
در پایان هفته آخر آذر ماه ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ریزش گرد و به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در کلیت بازار سهام باعث روند نزولی شاخص کل شد اما آیا امروز معاملات بورس مثبت می‌شود؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید، اما بورس در ادامه با چه وضعیتی پیش خواهد رفت؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید