صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۳
کد خبر: 3290
گزارشگر: 213
۷۶۱
۰
۰
۱
در آغاز معاملات امروز

رشد۶۵۰۰ واحدی بازار سهام /فلزات سبز شدند

رشد۶۵۰۰ واحدی بازار سهام /فلزات سبز شدند
بورس امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز به کار کرد.

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 6500 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 451 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سبزپوش شد و با صعود3300 واحدی 448 هزار و 629 واحد را ثبت کرد.

اثر گذارترین نمادها بر شاخص بورس

 فارس، فملی، شستا ، وغدیر و شفن بیشترین تاثیر مثبت را بر سبزپوشی شاخص داشته اند و شپنا و نیکی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات
گروه خودرو و بانک قرمزپوش هستند. گروه فلزات اساسی یکپارچه سبزپوش و پرتقاضا است.

در گروه بانکی‌ها شاهد معاملاتی متعادل و در اکثریت نماد‌ها مثبت هستیم. دی رشد ۲ درصد دارد و در قیمت ۴۷۲۰ تومان دنبال می‌شود و وبملت در قیمت ۵۰۰ تومان داد و ستد می‌شود. وبصادر در قیمت ۳۲۰ تومان با نوسان منفی مواجه است.

در گروه فلزات اساسی فملی در قیمت ۱۵۹۲ تومان رشد ۱ درصد دارد. فولاد در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت همراه است. ذوب با رشد نزدیک به ۲ درصد دنبال می‌شود.

در گروه خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۶۵ تومان دنبال می‌شود. خساپا در محدوده صفر تابلو قرار دارد. خگستر از محدوده مثبت آغاز بکار کرد و اکنون در حوالی صفر تابلو قرار دارد. خبهمن امروز هم پر تقاضا دنبال می‌شود.

به گزارش آسیانیوز به نقل از اقتصادنیوز، در گروه معدنی‌ها شاهد معاملاتی متعادل در اکثریت نماد‌ها هستیم. ومعادن در قیمت ۱۴۳۰ تومان قرار دارد و افت ۲ درصد را تجربه می‌کند. کبافق صف خرید دارد. کگل و کچاد بترتیب در قیمت‌های ۱۸۴۱ و ۲۰۸۷ تومان قرار دارند./


https://www.asianews.ir/u/1Vv
اخبار مرتبط
بورس امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز به کار کرد.
در پایان هفته آخر آذر ماه ارزش سهام عدالت بیش از یک میلیون تومان نسبت به هفته قبل ریزش گرد و به کانال ۱۳ میلیون تومان بازگشت.
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه زیاد حدود ۱/۵ درصد ریزش کرد اما در جریان معاملات تقاضا افزایش یافت، اما روند بورس چه می‌شود؟
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل حدود دو درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۵۳۵ هزار واحد رسید، اما بورس در ادامه با چه وضعیتی پیش خواهد رفت؟
ظاهرا هفته سوم آذرماه دومین هفته رشد متوالی و دسته‌جمعی چهار بازار سکه، بورس، دلار و طلا بوده است و در میان این چهار بازار سکه پیشتاز است و بورس و دلار شانه‌ به شانه هم حرکت کرده‌اند.
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
در نیمه دوم معاملات دیروز عرضه در بازار سهام بیشتر شد و امروز نیز شاخص کل تحت تاثیر عرضه زیاد در نمادهای بنیادین نزولی شد، اما بازگشایی فملی تاثیر مثبت زیادی بر بورس امروز داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید