صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۲
کد خبر: 3300
گزارشگر: 213
۸۷۲
۰
۰
۱
اظهارات معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ایران:

شیوع گونه خطرناک تر کرونا در اروپا/پروارهای ایران به بریتانیا لغو شد

شیوع گونه خطرناک تر کرونا در اروپا/پروارهای ایران به بریتانیا لغو شد
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی ایران گفت: پروازهای بین تهران و مقاصد کشور بریتانیا به مدت دو هفته تعلیق می‌شود و با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بریتانیا و به تشخیص وزارت بهداشت صورت گرفته است.

به گزارش آسیانیوز، شهرام آدم‌نژاد به خبرگزاری صداوسیما گفته که این تصمیم با توجه به شرایط پیش آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید۱۹ در بریتانیا و به تشخیص وزارت بهداشت صورت گرفته است.

در روزهای اخیر اعلام شد که گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب بریتانیا مشاهده شده که به گفته وزیر بهداشت این کشور، به لحاظ سرعت شیوع، «مهارناپذیر» است.

به‌دنبال انتشار این خبر، بسیاری از کشورهای اروپایی و همچنین خارج از این قاره، پروازها و مسافرت به بریتانیا را ممنوع کرده‌اند.

مقام‌های بریتانیایی می‌گویند سازمان جهانی بهداشت را در جریان وضعیت مخاطره‌آمیز فعلی قرار داده‌اند و همچنان به تحلیل و بررسی داده‌های جمع‌آوری‌شده ادامه می‌دهند تا به درک و دریافت بهتری از این گونه جدید ویروس کرونا دست یابند./

https://www.asianews.ir/u/1VE
اخبار مرتبط
همزمان با افزایش نگرانی‌ها در پی شیوع گونه جدیدی از ویروس کرونا در جنوب انگلستان، برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی فوری، کلیه پروازهای ورودی از بریتانیا را لغو و ممنوع اعلام کردند.
سازمان نظام پزشکی ایران در نامه‌ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت، خواستار روشن شدن زمان واکسیناسیون کرونا در کشور شد و بر تسریع در خرید واکسن تاکید کرد؛ این در حالی است که برخی از مقامات کشور نیز از قابلیت خرید واکسن فایزر برای ایران سخن گفته اند.
نایب رییس انجمن داروسازان ایران، گفت که واکسن کرونای ساخت شرکت فایزر با فریزرهای معمولی قابل انتقال و نگهداری است؛ در حالی که چندی پیش رییس کمیته مقابله با کرونا، گفته بود که امکانات انتقال واکسن فایزر در دمای منفی ۷۰ درجه در سیستم حمل‌و‌نقل هوایی ایران وجود ندارد، ولی رییس سازمان هواپیمایی ایران اعلام کرد که دو شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و ماهان شرایط لازم برای واردات انواع واکسن کرونا را دارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید