صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۳ دی ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۵
کد خبر: 3324
گزارشگر: 213
۱۱۳۲
۰
۰
۱
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق خبر داد:

وام ۱۰ میلیونی بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می شود

وام ۱۰ میلیونی بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می شود
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از نوبت نخست وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که مشمول این وام شده بودند تا عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از نوبت نخست وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق که مشمول این وام شده بودند تا عصر امروز (چهارشنبه) خبر داد.

فتح الله شعبانی با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی بانک صادرات ایران، پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی نوبت نخست برای ۲۲ هزار و ۷۵۰ نفر از مشمولان تا عصر امروز (چهارشنبه ۳ دیماه ۹۹) به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه این تسهیلات بدون ضامن و با کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می‌شود، یادآور شد: بازپرداخت این تسهیلات در ۳۶ ماه از حقوق بازنشستگان وام گیرنده کسر خواهد شد.

شعبانی اضافه کرد: ثبت نام الکترونیکی مرحله نخست وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی در آبان ماه امسال از طریق سایت صندوق بازنشستگی انجام شد که در نهایت ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد دریافت وام شدند که قرار است، طی شش نوبت این تسهیلات پرداخت شود./


https://www.asianews.ir/u/1W0
اخبار مرتبط
اگرچه افزایش دستمزد کارگران خباز وابسته به افزایش قیمت نان است ولی گرانی نان راه چاره نیست و گران شدن نان نه تنها هزینه‌های روزمره زندگی را افزایش می‌دهد بلکه زنگ خطر افزایش قیمت کالاهای اساسی دیگر را نیز به صدا درمی‌آورد.
یک فعال صنفی بازنشستگان فرهنگی از اجرای همسان‌سازی برای همه بازنشستگان کشوری حتی آنها که در سال جاری بازنشست شده‌اند، خبر داد؛ این در حالی است که نسبت به وضعیت قطعی طرح همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با وجود مراجعه به مجلس و نامه به نمایندگان هنوز اقدامات جدی صورت نگرفته است.
یک فعال صنفی بازنشستگان نسبت به اجرای همسان‌سازی و اصلاحات آن انتقاد کرد و گفت: معیشت ۳.۵ میلیون نفر بازنشسته تامین اجتماعی با طرح همسان‌سازی بهبود نیافته است؛ به همین دلیل، خواستار افزایش مستمری‌ها براساس ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی هستیم.
در روزهای گذشته، بازنشستگان سخت و زیان‌آور در اعتراض به اصلاحات ناچیز همسان‌سازی اعتراضاتی صورت دادند و نمایندگان این بازنشستگان می‌گویند: صدای ما شنیده نمی‌شود.
بازنشستگان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، خواسته‌های خود را در ۱۰ بند بیان کردند.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از پیشنهاد افزایش حقوق ۴۰درصدی کارگران از سوی مجلس به دولت خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حقوق کارگران فقط به میزان حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد در ابتدای سال و فقط یک بار افزایش یافته است، اما نرخ تورم و قیمت کالاهای اساسی روز به روز افزایش یافته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید