صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۴
کد خبر: 3336
گزارشگر: 213
۱۹۲۸
۰
۰
۱
شب گدشته

اسرائیل به مرکز موشک‌های بالستیک در سوریه حمله کرد

اسرائیل به مرکز موشک‌های بالستیک در سوریه حمله کرد
نیروی هوایی اسرائیل مرکز تحقیقات، توسعه و ساخت موشک‌های بالستیک سوریه را در مصیاف با استفاده از موشک‌های کروز دلیله هدف قرار داده است.

شب گذشته، مردم روستاها و شهرهای جنوبی و مرکزی لبنان پرواز جنگنده‌های اف-۱۶ اسرائیلی را مشاهده کردند. دقایقی بعد رسانه‌های سوری خبر فوری مبنی بر تلاش نیروی پدافند هوایی ارتش عربی سوریه برای مقابله با موشک‌های کروز اسرائیلی در حال پرواز در نزدیکی صافیتا، روستایی واقع در جنوب شرق طارطوس دادند.

در نهایت مشخص شد که نیروی هوایی اسرائیل بار دیگر مرکز تحقیقات، توسعه و ساخت موشک‌های بالستیک سوریه را در مصیاف با استفاده از موشک‌های کروز دلیله هدف قرار داده است.

در حالی که رسانه های دولتی سوریه اعلام کردند نیروی پدافند موشکی‌شان موشک‌های کروز دلیله پرتاب‌شده از جنگنده‌های اسرائیلی را شکار کرده‌اند، یک فیلم تهیه‌شده توسط مردم محلی در مصیاف نشان داد که شماری از موشک‌ها به هدفشان برخورد کرده‌اند که متعاقبا موجب آتش سوزی گسترده‌ای شده است. در نهایت مقامات دولتی سوریه هدف قرار گرفتن این مرکز را تایید کردند./

https://www.asianews.ir/u/1Wc
اخبار مرتبط
یک مقام ارشد دولت آمریکا روز سه شنبه گفته است، جارد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید ریاست هیات آمریکایی در جریان سفر به اسرائیل و مراکش برای مذاکره عادی سازی روابط دو کشور به عهده خواهد داشت.
رییس «اداره سرمایه‌گذاری ابوظبی» اعلام کرد این نهاد دولتی امارات متحده عربی طی هفته‌های آینده دفتری در اسرائیل باز خواهد کرد.
نشریه اسرائیل هیوم به نقل از یکی از مقامات سیاسی که در مذاکرات عادی‌سازی روابط سودان و اسرائیل نقش دارد گزارش داد که هر دو کشور به زودی روابط خود را عادی‌سازی خواهند کرد و خبر رسمی آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.
یک هیات اسرائیلی به همراه نمایندگان آمریکا برای برگزاری مراسم رسمی توافق عادی‌سازی روابط و امضای قراردادهای توسعه همکاری به منامه، پایتخت بحرین، سفر می‌کنند.
پادشاه عربستان در سخنرانی امسال سازمان ملل، حمایت خود را از تلاش‌های ایالات متحده به منظور برقراری مذاکرات میان اسرائیل و فلسطینی‌ها ابراز کرد و خواهان خلع سلاح حزب الله لبنان به دلیل وابستگی این حزب به جمهوری اسلامی ایران شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید