صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
کد خبر: 3338
گزارشگر: 213
۳۰۰۱
۰
۰
۲
نگاهی به وضعیت ارایه عرضه اولیه در هفته پیش رو

آیا عرضه اولیه هفته آینده نماد «واحصا۴» است؟/احتمال ارایه «ستاره خلیج فارس» در سال جاری

آیا عرضه اولیه هفته آینده نماد «واحصا۴» است؟/احتمال ارایه «ستاره خلیج فارس» در سال جاری
هرچند اعلام شده دوشنبه آینده عرضه اولیه «واحصا۴» خواهد بود و هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است، ولی غیر از این نماد، ممکن است عرضه اولیه دیگری هم در راه باشد؟
طبق اعلام شرکت فرابورس ایران عرضه عمده سهام شرکت احیاء صنایع خراسان با نماد واحصا۴ در روز دوشنبه هشتم دی ماه انجام می‌شود و این سهام غیردولتی در بازار پایه فرابورس عرضه اولیه خواهد شد. تاکنون جزئیات بیشتری اعلام نشده است.

از سوی دیگر هنوز خبری هم از عرضه اولیه اپال که ناگهان دو هفته پیش لغو شد منتشر نشده است.

آیا گزینه دیگری برای عرضه اولیه ممکن است وجود داشته باشد؟

به گزارش آسیانیوز به نقل از تجارت نیوز، آخرین گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی‌ الوند، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی امسال خواهند بود. با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش، هلدینگ سیمان غدیر و سپس شاید تپسی از همه نزدیکتر باشد.

از سوی دیگر طبق آخرین اطلاعات بزرگترین عرضه اولیه امسال یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان امسال انجام خواهد شد./


https://www.asianews.ir/u/1We
اخبار مرتبط
از روز گذشته تا یک ساعت نخست فعالیت کاری امروز بازار سهام، شاخص بورس بیش از پنج درصد افت کرده است. علت اصلی چیست؟ آخرین اخبار رسمی کدام دلایل را می‌تواند عاملی برای این کاهش شدید ارزش معرفی کند؟
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
مدیر پذیرش بورس و اوراق بهادار تهران گفت: برنامه‌ای که تا پایان سال داریم این است که هر هفته یک شرکت را بنا به شرایط بازار عرضه اولیه کنیم و در حال ‌حاضر ۷ شرکت درج نماد شده‌اند و آماده عرضه اولیه هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید