صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۷ دی ۱۳۹۹ / ۰۳:۱۰
کد خبر: 3348
گزارشگر: 213
۵۹۳
۰
۰
۱
براساس گزارش های برخی رسانه های خارجی

خانه و یک فرد مرتبط با انفجار نشویل پیدا شدند

خانه و یک فرد مرتبط با انفجار نشویل پیدا شدند
مقامات پلیس فدرال آمریکا گفته‌اند، نیروهای پلیس خانه یک فرد را در ارتباط با انفجار جمعه صبح در شهر نشویل در ایالت تنسی، مورد بازرسی قرار داده‌اند.

در انفجار یک خودروی سفری- تفریحی پارک شده در نشویل در ایالت تنسی سه نفر زخمی شدند.

مقامات پلیس فدرال آمریکا روز شنبه هفتم د‌ی‌ماه گفته‌اند، نیروهای پلیس خانه یک فرد را در ارتباط با انفجار جمعه صبح در شهر نشویل در ایالت تنسی، مورد بازرسی قرار داده‌اند.
جیسون پک، نماینده ویژه پلیس فدرال یا اف بی ای، گفت: کارآگاهان از چندین نهاد انتظامی و امنیتی فدرال و محلی پس از دریافت اطلاعات و سرنخ‌هایی در ارتباط با این پرونده، خانه‌ای را در منطقه آنتیوچ ، در حومه نشویل مورد بازرسی قرار دادند.

یک مقام دیگر پلیس که خواست نامش فاش نشود نیز به آسوشیتدپرس گفت، کارآگاهان یک شخص مرتبط را در نظر دارند.

این در حالی است که شبکه «سی بی اس نیوز» روز شنبه به نقل از یک منبع پلیس گزارش داد که آنتونی کوین وارنر، ۶۳ ساله، ساکن منطقه نشویل، یکی از افراد مرتبط با انفجار است.

سی بی اس نیوز اضافه کرده است: آنتونی کوین وارنر یک خودروی سفری- تفریحی شبیه به آنچه مقامات در محل انفجار شناسایی کرده بودند، داشت.

در انفجار یک خودروی سفری- تفریحی پارک شده در در یک خیابان نشویل در ایالت تنسی در بامداد روز کریسمس، سه نفر زخمی شدند که گفته می‌شود وضعیت آنها وخیم نیست. این انفجار به خودروها و ساختمان‌های اطراف خسارت وارد کرد.

لحظاتی پیش از انفجار این خودرو پارک شده در یکی از خیابان‌های نشویل، از طریق نوار ضبط شده و بلندگویی به همگان هشدار داده شده بود که محل را ترک کنند.

ابتدا روز شنبه در کنفرانس خبری مقام‌های پلیس فدرال اعلام شد که نیروهای پلیس فدرال در حال تحقیق درباره چند نفر در ارتباط با این انفجار هستند.

داگلاس کورنسکی ، مسئول عملیات اف بی ای در نشویل نیز گفت که ۲۵۰ مامور ، تحلیلگر و دیگر کارآگاهان اف بی ای روی این پرونده در حال تحقیق هستند.

وی تصریح کرده است تیم عملیاتی این پرونده برای شناسایی فرد یا افراد مرتبط با این انفجار این خودروی بمبگذاری در حال پیشرفت است.

داگلاس کورنسکی گفت: تحقیقات در این زمینه مدتی طول خواهد کشید . تیم تحقیقاتی ما به دنبال هر سرنخی در این زمینه است تا مشخص کند که چه کسی این کار را کرده و چرا.

این در حالی است که آژانس مدیریت اضطراری فدرال روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که پس آزمایش نمونه‌های یافت شده در محل انفجار مشخص شد که بقایای جسد انسان است.

نشویل مرکز ایالت تنسی است و پایتخت سبک موسیقی «کانتری» تلقی می شود./

 

https://www.asianews.ir/u/1Wo
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید