صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۲
کد خبر: 3366
گزارشگر: 213
۸۴۱
۰
۰
۱
وضعیت آغازین امروز بازار سرمایه

تقابل سنگین عرضه و تقاضا در بورس امروز/ سرخی شاخص ها و ریزش ۵۸۰۰ واحدی

تقابل سنگین عرضه و تقاضا در بورس امروز/ سرخی شاخص ها و ریزش ۵۸۰۰ واحدی
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش ۵۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۱واحد قرار گرفت.
به گزارش اقتصادنیوز، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش 5800 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 431واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با ریزش1800 واحدی 467 هزار و 313واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص بورس
فولاد، خودرو، نوری و فملی اثرگذارترین نمادها بر سرخپوشی شاخص هستند.

وضعیت نمادها در آغاز معاملات
در گروه خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۳۲ تومان در حال داد و ستد است. خساپا با افت نسبی تقاضا در قیمت ۲۴۰ تومان قرار گرفت. خگستر در محدوده صفر تابلو داد و ستد می‌شود.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شبندر با رشد ۱ درصد همراه است. شتران رشد ۱ درصد دارد و در قیمت ۱۱۷۶ تومان داد و ستد می‌شود. شپنا در قیمت ۱۴۱۳ تومان رشد ۲ درصد را به ثبت رساند.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۳۴۸ تومان افت ۱ درصد دارد. فملی در محدوده مثبت قرار دارد و در قیمت ۱۵۱۵ تومان داد و ستد می‌شود. فولاژ در مدار توجهات سهامداران قرار دارد و شاهد شکل گیری صف خرید بروی این نماد هستیم. ذوب در قیمت ۵۱۷ تومان دنبال می‌شود.

در گروه بانکی‌ها ونوین در قیمت ۵۵۷ تومان افت ۱ درصد را تجربه می‌کند و وپارس با افت ۲ درصد در قیمت ۳۸۹ تومان قرار دارد. وملل افت ۲ درصد دارد.

به نقل از اقتصاد آنلاین، بازار بر خلاف روند شروع معاملات شاهد افزایش عرضه در بیشتر نماد ها است. نماد شستا در قیمت ۲۴۰۱ تومان با افت ۲ درصد دنبال می شود./


https://www.asianews.ir/u/1WG
اخبار مرتبط
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 11700 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 430واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما سرخپوش شد و با ریزش 756 واحدی 471هزار و 379واحد را ثبت کرد.
در معاملات امروز شستا، تاپیکو و نوری نمادهای سبزرنگ تاثیرگذار بر شاخص بودند و وپارس، خودرو و رمپنا بزرگان قرمزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.
شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات بازار سرمایه قرمزپوش شد و با ریزش 11هزار واحدی در سطح یک میلیون و 436 هزار واحد قرار گرفت.
هرچند اعلام شده دوشنبه آینده عرضه اولیه «واحصا۴» خواهد بود و هنوز جزئياتی از آن منتشر نشده است، ولی غیر از این نماد، ممکن است عرضه اولیه دیگری هم در راه باشد؟
درحالی که دولت در لایحه بودجه برای پیش‌فروش نفت برنامه‌ریزی کرده، خیلی از سهامداران نگران اتفاق مشابه امسال در سال بعد برای بازار سهام بودند. اما به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد موافقت مجلس نیست.
با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه باعث روند نزولی شاخص کل شد اما تقاضا در کلیت بازار در حال افزایش است، بورس در ادامه مثبت می‌شود؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید