صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۹ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۱
کد خبر: 3374
گزارشگر: 213
۷۳۶
۰
۰
۱
با انتشار یک توییت

ترامپ گفت که برنده پنسیلوانیاست

ترامپ گفت که برنده پنسیلوانیاست
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، با انتشار توییتی ادعای جدیدی درباره تقلب انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.

ترامپ در توییتی مدعی شد که در پنسیلوانیا ۲۰۵ هزار رای بیش از تعداد رای‌دهندگان وجود داشته است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، با انتشار توییتی ادعای جدیدی درباره تقلب انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.

در توییتی که بامداد سه‌شنبه به وقت تهران، و با عنوان «خبر فوری» در حساب کاربری ترامپ منتشر شد، آمده است: «در پنسیلوانیا ۲۰۵ هزار رای بیش از تعداد رای‌دهندگان داشتیم. همین موجب چرخش این ایالت به سمت رئیس‌جمهور ترامپ می‌شود.»

توییتر برچسبی زیر این پیام زده که در آن آمده ‌است: «مقامات انتخاباتی پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری را تأیید کرده‌اند.»

اول ترامپ یا اول آمریکا؟

 پنسیلوانیا یکی از ایالت‌های کلیدی است که در پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نقش مهمی ایفا کرد. دیوان عالی آمریکا ماه گذشته درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای ابطال پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در آن ایالت کلیدی را رد کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز ۱۳ آبان برگزار شد. جو بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال در انتخابات پیروز شد و ترامپ ۲۳۲ رای الکترال به‌دست آورد./


https://www.asianews.ir/u/1WN
اخبار مرتبط
رئیس جمهور آمریکا گفت: زمان آن رسیده که سناتورهای جمهوری‌خواه بایستند و برای ریاست‌جمهوری مبارزه کنند.
الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: گفت‌وگوهای ما با تیم بایدن درباره ایران آغاز شده است.
اعضای کالج انتخاباتی ایالات متحده که روز دوشنبه ۲۴ آذر گردهم آمدند، سرانجام جو بایدن را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا معرفی کردند.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» واشنگتن بازدید کرد.
رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود، گفت: من پیروز انتخابات آمریکا هستم و از سویی داستان ایالت تکزاس نیز در شکایتی آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرده است.
رهبران حزب جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا با قطعنامه‌ای که در آن تصریح شد جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است مخالفت کرده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید