صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۹ / ۲۱:۲۵
کد خبر: 3393
گزارشگر: 213
۸۱۲
۰
۱
۱
تازه ترین گفته های رییس جمهور آمریکا درباره انتخابات 2020

ترامپ: تحریف انتخابات سوم نوامبر را متوقف می کنیم

ترامپ: تحریف انتخابات سوم نوامبر را متوقف می کنیم
رییس‌جمهور آمریکا گفت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تعداد آرا بسیار بیشتر از تعداد رای‌دهندگان بود و اجازه نمی‌دهیم این نمایش نادرست و تحریف شده از انتخابات آمریکا پایدار بماند.

رییس‌جمهور آمریکا گفت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تعداد آرا بسیار بیشتر از تعداد رای‌دهندگان بود. اجازه نمی‌دهیم این نمایش نادرست و تحریف شده از انتخابات آمریکا پایدار بماند. این انتخاباتی بود که در آن تقلب شد آن هم به گونه‌ای که حتی در حد کشورهای جهان سومی نیز نبود.

رئیس جمهور آمریکا گفت: زمان آن رسیده که سناتورهای جمهوری‌خواه بایستند و برای ریاست‌جمهوری مبارزه کنند.

به نقل از تسنیم، وی افزود: وقتی همه این‌ها تمام شود، و این برهه زمانی نیز به یکی دیگر از فصل‌های زشت تاریخ کشورمان تبدیل شود، ما پیروز خواهیم شد!!!

این در حالی است که  چندی پبش واشنگتن‌پست نیز نوشت که جمهوری خواهان در حال حمایت از دونالد ترامپ هستند و تنها ۲۶ عضو از ۲۴۹ عضو جمهوری‌خواه کنگره، بایدن را پیروز انتخابات می‌دانند.

همچنین یک سناتور جمهوری خواه آمریکا  روز گذشته اعلام کرد که در جلسه تایید آرای الکترال با آرای جو بایدن مخالفت خواهد کرد./ 

 


https://www.asianews.ir/u/1X4
اخبار مرتبط
ارتش ایالات متحده برای دومین بار در یک ماه گذشته، بمب‌افکن‌های استراتژیک بی-۵۲ خود را به منظور قدرت‌نمایی جهت بازداشتن ایران از هرگونه حمله احتمالی به اهداف آمریکا یا متحدان آن در خاورمیانه، بر فراز خلیج فارس به پرواز در آورد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، با انتشار توییتی ادعای جدیدی درباره تقلب انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.
رئیس جمهور آمریکا گفت: زمان آن رسیده که سناتورهای جمهوری‌خواه بایستند و برای ریاست‌جمهوری مبارزه کنند.
اعضای کالج انتخاباتی ایالات متحده که روز دوشنبه ۲۴ آذر گردهم آمدند، سرانجام جو بایدن را به عنوان رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا معرفی کردند.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا امروز با بالگرد از تجمع طرفدارانش در پارک «نشنال مال» واشنگتن بازدید کرد.
رییس جمهور آمریکا با بیان اینکه این انتخابات فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود، گفت: من پیروز انتخابات آمریکا هستم و از سویی داستان ایالت تکزاس نیز در شکایتی آرای ایالت های کلیدی آمریکا به جو بایدن را باطل اعلام کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید