صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۳ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۵۵
کد خبر: 3401
گزارشگر: 213
۸۴۶
۰
۰
۲
در آغاز معاملات امروز

افت شاخص کل در بورس امروز

افت شاخص کل در بورس امروز
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران صبح امروز دو درصد افت داشت همچنین شاخص هم‌وزن ۱.۱درصد نزول کرد.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۷هزار و ۳۷۸هزار واحدی (دو درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۰هزار واحد قرار گرفت همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۱درصدی مواجه شد.

جدول

آخرین قیمت ۹۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای «برکت»، «شستا» و «خودرو» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «چخزر»، «وسپهر» و «زملارد» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.


به نقل از اقتصاد آنلاین، ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به سه هزار و ۶۵۰میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند./

https://www.asianews.ir/u/1Xb
اخبار مرتبط
بین سالهای ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۸ در بین چهار بازار بورس، مسکن، سکه و ارز، بالاترین بازدهی سالیانه به میزان ۵۱ درصد به بازار سرمایه تعلق داشته است.
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با ریزش ۵۸۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۱واحد قرار گرفت.
شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه با رشد 11700 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 430واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن اما سرخپوش شد و با ریزش 756 واحدی 471هزار و 379واحد را ثبت کرد.
درحالی که دولت در لایحه بودجه برای پیش‌فروش نفت برنامه‌ریزی کرده، خیلی از سهامداران نگران اتفاق مشابه امسال در سال بعد برای بازار سهام بودند. اما به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد موافقت مجلس نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید