صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۰۹:۱۲
کد خبر: 3422
گزارشگر: 213
۱۲۹۶
۰
۰
۱
رویترز:

رکورد جدید قیمت بیت کوین با ۳۴ هزار و ۸۰۰ دلار

رکورد جدید قیمت بیت کوین با ۳۴ هزار و ۸۰۰ دلار
قیمت بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد و به ۳۴ هزار و ۸۰۰ دلار رسید. آخرین افزایش ناگهانی بیت‌کوین کمتر از سه هفته پیش، در ۱۶ دسامبر اتفاق افتاد که قیمت آن تا ۲۰ هزار دلار بالا رفته بود.
ارزش بیت کوین روز شنبه نیز با افزایش خرید و فروش سرمایه گذاران به بیش از ۳۰ هزار دلار رسید و برخی منابع افزایش قیمت بیت کوین را تا ۳۳ هزار و ۹۹ دلار در روز شنبه ثبت کرده‌اند.

قیمت بیت کوین از اواسط ماه مارس تاکنون ۸۰۰ درصد رشد کرده است. سرمایه گذاران گفته‌اند که عرضه محدود بیت کوین به حرکت صعودی در طی روزهای اخیر کمک کرده است.

رویترز می‌نویسد که بیت‌کوین در صرافی های مختلف از جمله کوئین‌بیس معامله می‌شود و این صرافی نیز آماده می‌شود تا اولین صرافی بزرگ ارزهای رمزنگاری‌شده ایالات متحده باشد که در وال استریت لیست می‌شود.

بلومبرگ در نوامبر گذشته زمانی که قیمت بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار بالا رفته بود، یکی از علت‌های صعود قیمت این ارز دیجیتال را ورود کمپانی پی‌پل، غول عظیم پرداخت‌های مالی در جهان به معاملات بیت‌کوین دانست چرا که این کمپانی از نوامبر به مشتریان خود اجازه داد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را از طریق حساب‌های خود خرید و فروش کنند./
https://www.asianews.ir/u/1Xx
اخبار مرتبط
ارزش ارز دیجیتال بیت کوین روز شنبه با افزایش خرید و فروش سرمایه گذاران به بیش از ۳۰ هزار دلار رسید. این در حالی است که برخی منابع افزایش قیمت بیت کوین را در روز شنبه تا ۳۳ هزار و ۹۹ دلار عنوان کرده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید