صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۷
کد خبر: 3427
گزارشگر: 213
۲۹۵۹
۰
۱
۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند

نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰ «قانون» شد

نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰ «قانون» شد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای بررسی و تصویب ارائه داده‌اند که دولت را مکلف می‌کند دست به اقداماتی جهت «نابودی» اسرائیل تا سال ۱۴۲۰ بزند.
جزییات طرح مجلس برای «نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰» منتشر شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را برای بررسی و تصویب ارائه داده‌اند که دولت را مکلف می‌کند دست به اقداماتی جهت «نابودی» اسرائیل تا سال ۱۴۲۰ بزند.

این طرح که جزییات آن روز یکشنبه ۱۴ دی‌ماه در رسانه‌ها منتشر شد، هفته گذشته با ۱۶ ماده و در آستانه ترور قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین سپاه قدس، در صحن علنی مجلس اعلام وصول شده بود.

از جمله اهداف مورد اشاره در این طرح «اخراج آمریکا از منطقه»، «اجرای انتقام سخت» و «مقابله با اقدامات اسرائیل» است.

در ماده پنجم این طرح دولت مکلف شده دو اقدام مشخص‌شده از سوی نمایندگان را با هدف ایجاد «ترتیبات نابودی اسرائیل تا سال ۱۴۲۰» اجرا کند.

«شکست حصر» غزه با ارسال کالاهای اساسی در مقابل وجه یا به صورت رایگان و همچنین ارائه خدمات و زیرساخت جهت حمایت از پیاده‌روی «حق بازگشت آوارگان فلسطینی» دو اقدامی است که نمایندگان در این طرح به عنوان ترتیبات نابودی اسرائیل از آن یاد کرده‌اند.

در بخش‌های دیگری از این طرح نیز به ارسال کمک به یمن و ‌صدور «فناوری راهیان نور» به عراق و سوریه توسط سپاه پاسداران اشاره شده است.

همچنین وزارت‌های علوم و بهداشت نیز مکلف شده‌اند وضعیت دانشجویان خارجی در کشور را به صورت متمرکز و سالانه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش دهند./
https://www.asianews.ir/u/1XC
اخبار مرتبط
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفت که هفته آینده یک هیات از مراکش برای گسترش روابطی که تازه ایجاد شده است، به اسرائیل سفر می‌کند.
نیروی هوایی اسرائیل مرکز تحقیقات، توسعه و ساخت موشک‌های بالستیک سوریه را در مصیاف با استفاده از موشک‌های کروز دلیله هدف قرار داده است.
یک مقام ارشد دولت آمریکا روز سه شنبه گفته است، جارد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید ریاست هیات آمریکایی در جریان سفر به اسرائیل و مراکش برای مذاکره عادی سازی روابط دو کشور به عهده خواهد داشت.
رییس «اداره سرمایه‌گذاری ابوظبی» اعلام کرد این نهاد دولتی امارات متحده عربی طی هفته‌های آینده دفتری در اسرائیل باز خواهد کرد.
رویترز به نقل از یک مقام آگاه در کابینه دونالد ترامپ گزارش داد عربستان سعودی با عبور خطوط هوایی اسرائیل به امارات از حریم هوایی خود موافقت کرده است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد بامداد چهارشنبه ۲۸ آبان به مواضع نیروی قدس سپاه پاسداران و نیروهای مسلح سوریه در داخل خاک سوریه حمله کرده است.
نشریه اسرائیل هیوم به نقل از یکی از مقامات سیاسی که در مذاکرات عادی‌سازی روابط سودان و اسرائیل نقش دارد گزارش داد که هر دو کشور به زودی روابط خود را عادی‌سازی خواهند کرد و خبر رسمی آن طی روزهای آینده اعلام می‌شود.
در نخستین سفر یک هیات رسمی امارات متحده عربی به اسرائیل، دو کشور چند سند همکاری، از جمله توافقنامه لغو روادید برای سفر اتباع یکدیگر، امضا کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید