صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۹ / ۱۹:۰۲
کد خبر: 3431
گزارشگر: 213
۲۳۳۲
۱
۰
۲
روز چهارشنبه (17 دی ماه) ارایه خواهد شد

تشریح جزییات و نقدینگی برای خرید عرضه اولیه سپیدار

تشریح جزییات و نقدینگی برای خرید عرضه اولیه سپیدار
روز چهارشنبه؛ 17 دی ماه، سهام شرکت «سپیدار سیستم آسیا» با نماد سپیدار عرضه اولیه می شود و به هر کد بورسی حداکثر 5 تا 7 سهم خواهد رسید.

روز چهارشنبه (17 دی ماه) سهام شرکت « سپیدار سیستم آسیا» با نماد سپیدار عرضه اولیه خواهد شد و به هر کد بورسی حداکثر 5تا 7 سهم خواهد رسید که نقدینگی لازم برای خرید آن رقمی معادل 21 الی 26 هزار تومان است.

نقدینگی لازم برای عرضه اولیه سپیدار چقدر است؟

روز چهار شنبه (17 دی 1399) 13 درصد از سهام سهام شرکت «سپیدار سیستم آسیا» با نماد سپیدار می شود و برای هر کد بورسی حداکثر 15 سهم در دامنه قیمت از 38000 تا 38900 ریال در نظر گرفته شده است.

درصورت استقبال 4 تا 5 میلیون نفری تعداد 5 تا 7 سهم به هر کد بورسی اختصاص پیدا خواهد کرد وبرای آن نقدینگی حدود 21 الی 26 هزار تومان لازم است./

عکس

 

https://www.asianews.ir/u/1XG
اخبار مرتبط
امروز؛ 15 دی ماه 99 ارزش سبد دارندگان سهام عدالت 490 هزار تومانی به 10 میلیون و صد و شصت هزار تومان رسید.
با شروع معاملات امروز بازار سهام تقاضا به نمادهای شاخص‌ساز بازگشت و شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات حدود ۱۰ هزار واحد رشد کرد.
در معاملات امروز شستا، تاپیکو و نوری نمادهای سبزرنگ تاثیرگذار بر شاخص بودند و وپارس، خودرو و رمپنا بزرگان قرمزرنگ بازار بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.
روز چهارشنبه عرضه اولیه اپال انجام می‌شود و هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۷۰۰ سهم در بازه قیمتی ۱۴۰۰ تا ۱۴۸۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد.
در این هفته قرار است دو عرضه اولیه مربوط به شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری کوثر بهمن و شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به در بازار سرمایه عرضه شود و صبح امروز کارگزاری‌ها اولین اطلاعیه خود درباره عرضه اولیه «وکبهمن» را منتشر کردند.
سهام شرکت پتروشیمی بوعلی با نماد «بوعلی» عرضه اولیه خواهد شد و به هر کد بورسی حداکثر 105 سهم خواهد رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
قادر
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
0

سلام.چراسهام.من.بفروش.نمیرسی.چندماه.هست.فقط.زده.درصف.معامله


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید