صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۲
کد خبر: 3471
گزارشگر: 213
۶۱۰
۰
۰
۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

براندازی جمهوری اسلامی هدف FATF است

براندازی جمهوری اسلامی هدف FATF است
مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هدف از تصویب لوایح مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی را براندازی جمهوری اسلامی عنوان کرد.
مصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، هدف از تصویب لوایح مرتبط با گروه ویژه اقدام مالی را «براندازی» جمهوری اسلامی عنوان کرد.
براندازی جمهوری اسلامی هدف FATF است
 
مصطفی میرسلیم گفت که با تصویب این لوایح، فشار تحریم بر جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد.

او اضافه کرد: «هدف ویژه آن‌ها، براندازی جمهوری اسلامی است و با پذیرفتن اف‌ای‌تی‌اف، این محقق می‌شود.»

میرسلیم پیش از این نیز پیش‌بینی کرده بود که مجمع تشخیص مصلحت نظام با این لوایح مخالفت کند.

ماه گذشته اعلام شد که رهبر جمهوری اسلامی ایران با درخواست حسن روحانی برای تمدید مهلت بررسی لوایح پالرمو و الحاق ایران به کنوانسیون تامین مقابله با تامین مالی تروریسم در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافقت کرده است.

سال گذشته، رسانه‌ها از پایان فرصت یک ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی این دو لایحه خبر داده بودند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سوم دی از آغاز بررسی دوباره لوایح گروه ویژه اقدام مالی(اف ای تی اف) در این نهاد خبر داده بود.

صادق لاریجانی از گروه‌های سیاسی و افراد دیگر خواسته بود که از «فضاسازی و جهت‌دهی خاص به این موضوع» پرهیز کنند.

در اسفندماه سال گذشته، گروه ویژه اقدام مالی علیه پولشویی در پی تصویب نشدن این لوایح، نام ایران را به «فهرست سیاه» خود بازگرداند و از کشورهای عضو خواست به اجرای کامل اقدام‌های احتیاطی درباره این کشور بازگردند./
https://www.asianews.ir/u/1Yh
اخبار مرتبط
به گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود و بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته‌اند ثبت نام کنند.
طرح افزایش هر شش ماه یکبار مزد کارگران، توسط نمایندگان مجلس به جریان افتاده است؛ در حالی که در قانون کار امکان افزایش چندباره دستمزد در طول یک سال وجود دارد و برای این منظور، نیازی به طرح جدید نمایندگان مجلس نیست؛ نمایندگان به جای اعلام وصول این طرح، به دولت فشار بیاورند تا الزامات ماده 41 قانون کار اجرایی شود.
مجلس با افزایش بیست و پنج درصدی حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته موافقت کرد.
رییس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار است جلسه افزایش حقوق 40 درصدی کارگران در مجلس برگزار شود و در این رابطه تصمیماتی بگیرند.
درحالی که دولت در لایحه بودجه برای پیش‌فروش نفت برنامه‌ریزی کرده، خیلی از سهامداران نگران اتفاق مشابه امسال در سال بعد برای بازار سهام بودند. اما به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد موافقت مجلس نیست.
در نشست هفته اخیر کمیسیون اجتماعی مجلس، بودجه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی اعم از صندوق‌های بیمه، سازمان تامین اجتماعی و تبصره ۱۴ که به هدفمندی یارانه‌ها می‌پردازد مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان مجلس نیز با کلیات بازنشستگی پیش از موعد موافقت کردند.
بازنشستگان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، خواسته‌های خود را در ۱۰ بند بیان کردند.
دبیر خانه کارگر قزوین گفت: مهمترین مطالبه حال حاضر جامعه کارگری، امنیت شغلی، معیشت و درمان است با این حال جامعه کارگری انتظار دارد دولت و مجلس به فکر رونق اقتصادی باشد تا مطالبات از دست رفته کارگران و بازنشستگان به آنان بازگردد.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: حقوق کارگران فقط به میزان حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد در ابتدای سال و فقط یک بار افزایش یافته است، اما نرخ تورم و قیمت کالاهای اساسی روز به روز افزایش یافته است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید