صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۹
کد خبر: 3472
گزارشگر: 213
۱۱۲۸
۰
۰
۲
عضو هیات رییسه مجلس:

بازرسان آژانس اتمی اخراج می‌شوند؛ اگر تحریم‌ها لغو نشود!

بازرسان آژانس اتمی اخراج می‌شوند؛ اگر تحریم‌ها لغو نشود!
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رییسه مجلس، تاکید کرد در صورت لغو نشدن تحریم‌های آمریکا تا سوم اسفند، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران اخراج خواهند شد.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رییسه مجلس، تاکید کرد در صورت لغو نشدن تحریم‌های آمریکا تا سوم اسفند، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران اخراج خواهند شد.

امیرآبادی فراهانی گفت دولت مکلف است قانون مصوب مجلس را اجرا کند و در صورت برداشته‌نشدن تحریم‌ها حتما اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی متوقف خواهد شد.

براساس مصوبه مجلس ایران که ۱۲ آذر ابلاغ شده در صورت لغو نشدن تحریم‌ها تا مدت دو ماه دولت موظف است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند.

دولت ایران در حال حاضر به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای معروف به «ان پی تی» را اجرا می‌کند.

دولت با تصویب آیین‌نامه‌ای توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را منوط به تصمیم شورای عالی امنیت ملی کرده بود.

در مقابل محمدباقر قالیباف، رییس مجلس، آیین‌نامه دولت را ابطال کرده است.

همچنین مقام رهبری روز جمعه ضمن حمایت از اقدام مجلس درباره افزایش سطح غنی‌سازی به ۲۰ درصد، گفته بود که اگر غرب به تعهدات خود در برجام بازگردد، جمهوری اسلامی به تعهدات خود بازمی‌گردد./

https://www.asianews.ir/u/1Yi
اخبار مرتبط
به گفته نمایندگان مجلس قرار است در ماه آینده لیست مشمولان جدید سهام عدالت مشخص شود و بسیاری از افرادی که قبلا سهام عدالت نگرفته‌اند ثبت نام کنند.
طرح افزایش هر شش ماه یکبار مزد کارگران، توسط نمایندگان مجلس به جریان افتاده است؛ در حالی که در قانون کار امکان افزایش چندباره دستمزد در طول یک سال وجود دارد و برای این منظور، نیازی به طرح جدید نمایندگان مجلس نیست؛ نمایندگان به جای اعلام وصول این طرح، به دولت فشار بیاورند تا الزامات ماده 41 قانون کار اجرایی شود.
مجلس با افزایش بیست و پنج درصدی حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته موافقت کرد.
درحالی که دولت در لایحه بودجه برای پیش‌فروش نفت برنامه‌ریزی کرده، خیلی از سهامداران نگران اتفاق مشابه امسال در سال بعد برای بازار سهام بودند. اما به نظر می‌رسد این پیشنهاد مورد موافقت مجلس نیست.
علی مطهری، نماینده پیشین و نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، امروز در پیامی از باطل شدن سهمیه جهانی واکسن کرونا برای مردم ایران خبر داد؛ این در حالی است که تأمین واکسن را «حیاتی، قهری و قطعی» خوانده و از مسئولان دولتی خواسته است که «دست بخش خصوصی» را در این زمینه باز نگه دارند؛همچنین رئیس اتحادیه واردکنندگان داروی ایران گفته که هیچ مشکلی برای انتقال ارز به منظور واردات واکسن کرونا و دیگر اقلام دارویی از خارج به ایران وجود ندارد.
نمایندگان مجلس یازدهم امروز با رای به یک مصوبه، دارندگان گرین کارت یا سابقه اقامت در دیگر کشورها را از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منع و همچنین با پیشنهاد حذف شرط سنی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری مخالفت کردند.
بازنشستگان تامین اجتماعی با ارسال نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، خواسته‌های خود را در ۱۰ بند بیان کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید