صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۱۹
کد خبر: 3474
گزارشگر: 213
۱۳۱۹
۱
۰
۲
ادامه واکنش ها به اعتراض هواداران دونالد ترامپ

خداحافظی طرفداران ترامپ با توییتر/خداحافظ توییتر، ترند اول شد

خداحافظی طرفداران ترامپ با توییتر/خداحافظ توییتر، ترند اول شد
در حمایت از دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، طرفدارانش حساب‌های توییتری خود را حذف کردند و خداحافظ توییتر ترند اول ایالات متحده آمریکا شد.
در حمایت از ترامپ، طرفدارانش حساب‌های توییتری خود را حذف کردند و خداحافظ توییتر ترند اول ایالات متحده آمریکا شد.
 
این در حالی است که چند روز گدشته توییتر، حساب توییتری رییس جمهور آمریکا را به دنبال اعتراض هوادارن او به نتیجه انتخابات بست./
https://www.asianews.ir/u/1Yk
اخبار مرتبط
به دنبال بیرون راندن هواداران دونالد ترامپ از ساختمان کنگره در واشینگتن، شامگاه چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌ جمهوری از سر گرفته شد.
همزمان با برگزاری نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌جمهوری، هواداران دونالد ترامپ عصر امروز 6 ژانویه وارد ساختمان کنگره شدند و حصار امنیتی آن را شکستند؛ در حالی که به گفته بسیاری از کارشناسان رخدادی کم نظیر در تاریخ آمریکا در حال شکل گیری است.
نشست مشترک قانون‌گذاران مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده برای شمارش آرای الکترال نامزدهای انتخابات سوم نوامبر ریاست‌جمهوری هم اکنون با ریاست مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری، در جریان است؛ در حالی که هوادران نگران و خشمگین ترامپ بعد از سخنرانی وی در اعتراض به نتایج انتخابات پله های وروردی و بالکن کاخ سفید را احاطه کردند و سد امنیتی را شکستند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که در تجمع هواداران خود در واشنگتن سخنرانی خواهد کرد.
انتخابات میاندوره‌ای جورجیا برای برگزیدن دو سناتور جدید مجلس سنای آمریکا روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه برگزار شد.
نماینده ایالت آلاباما گفت ۵۰ قانون‌گذار جمهوری‌خواه در کنفرانس تلفنی با ترامپ، ابطال پیروزی بایدن در جلسه ششم ژانویه کنگره را به بحث گذاشتند؛ این در حالی است که ۱۱ سناتور جمهوری‌خواه در 6 ژانویه به تایید پیروزی بایدن در کنگره آمریکا اعتراض می‌کنند.
رییس‌جمهور آمریکا گفت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تعداد آرا بسیار بیشتر از تعداد رای‌دهندگان بود و اجازه نمی‌دهیم این نمایش نادرست و تحریف شده از انتخابات آمریکا پایدار بماند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، با انتشار توییتی ادعای جدیدی درباره تقلب انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ترامپ
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
0
0
0

پس چرا امروز 200هزار نفر دنبال کننده جدید داشت چرا هنوز 88.9 M دنبال کننده داره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید