صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۲۳:۴۸
کد خبر: 3475
گزارشگر: 213
۸۳۸
۰
۰
۱
بنا به اظهاراتی از سخنگوی کمیسیون جهش و رونق تولید

کمک به صنعت فولاد و اجرای طرح دوم آزادراه اصفهان تا شیراز

کمک به صنعت فولاد و اجرای طرح دوم آزادراه اصفهان تا شیراز
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: صنعت فولاد یکی از صنایع راهبردی کشور به شمار می‌رود و حس رقابت در این بخش در حال افزایش است.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: صنعت فولاد یکی از صنایع راهبردی کشور به شمار می‌رود و حس رقابت در این بخش در حال افزایش است.

رحیم زارع با بیان اینکه در شرایط کنونی قیمت تمام شده فولاد را به شکل خاصی پایین نگه داشته ایم افزود: صنعت فولاد، بخش رقابت پذیری و ارزآوری نیز در کشور ایجاد می‌کند هرچند که بیشتر صنایع گاهی آلودگی دارند، اما فولاد مبارکه در کشور‌های همسایه جایگاه مناسبی دارد و در بخش حفظ اشتغال کشور و در پروژه‌های عمرانی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

به نقل از خانه ملت، وی با اشاره اجرای طرح دوم آزادراه اصفهان تا شیراز با تلاش فولاد مبارکه گفت: ما در مجلس به دنبال کمک به این صنعت و صنعت‌های مشابه هستیم که می‌تواند در سطح ملی تاثیرگذار باشد./

https://www.asianews.ir/u/1Yl
اخبار مرتبط
احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رییسه مجلس، تاکید کرد در صورت لغو نشدن تحریم‌های آمریکا تا سوم اسفند، بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از ایران اخراج خواهند شد.
علی مطهری، نماینده پیشین و نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، امروز در پیامی از باطل شدن سهمیه جهانی واکسن کرونا برای مردم ایران خبر داد؛ این در حالی است که تأمین واکسن را «حیاتی، قهری و قطعی» خوانده و از مسئولان دولتی خواسته است که «دست بخش خصوصی» را در این زمینه باز نگه دارند؛همچنین رئیس اتحادیه واردکنندگان داروی ایران گفته که هیچ مشکلی برای انتقال ارز به منظور واردات واکسن کرونا و دیگر اقلام دارویی از خارج به ایران وجود ندارد.
نمایندگان مجلس یازدهم امروز با رای به یک مصوبه، دارندگان گرین کارت یا سابقه اقامت در دیگر کشورها را از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری منع و همچنین با پیشنهاد حذف شرط سنی داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری مخالفت کردند.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۱۴۰۰ را «دارای اشکالات اساسی» خواند و از نمایندگان خواست که کلیات آن را رد کنند.
پس از اینکه روحانی «قانون الزام دولت به پرداخت یارانه کالاهای اساسی» را ابلاغ نکرد، قالیباف در نامه‌ای به رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل روزنامه رسمی کشور چنین کاری را شخصا انجام داد.
شورای نگهبان امروز طرح دو فوریتی مجلس ایران برای محدودیت بازرسی از تاسیسات هسته‌ای و افزایش غنی‌سازی اورانیوم را بعد از «اصلاح ماده شش» آن، تایید کرد.
مجلس شورای اسلامی امروز به کلیات طرح «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران» رای داد که در صورت تصویب نهایی، محدودیت‌هایی بر سر بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران وضع خواهد کرد.
مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده دو فوریت طرح قبلی خود درباره توقف پروتکل الحاقی را تصویب کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در نطق میان ‌دستور خود از «تحصن» و «اعتصاب غذا» در دفتر کارش به منظور «حمایت از محتاجان به نان شب و گرفتاران» و در اعتراض به «عدم صداقت برخی مسئولان» خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید