صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۹ / ۲۲:۲۱
کد خبر: 3558
گزارشگر: 213
۹۱۹
۰
۰
۱
بنا به اظهاراتی از رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان:

وضعیت قیمت خودرو تا شب عید چگونه است؟

وضعیت قیمت خودرو تا شب عید چگونه است؟
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با رد احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید و رشد احتمالی و نسبی تقاضا، گفت: باید قبول کنیم افزایش قیمت خودرو ناشی از تقاضای کاذب و هجوم سرمایه‌های سرگردان به بازار بوده است و در چنین شرایطی حتی احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید نیز وجود ندارد.

براساس اخبار و گمانه زنی ها اگر دولت آمریکا به برجام بازگردد شاهد سکته ۵۰درصدی در بازار خودرو خواهیم بود.

 به گزارش آسیانیوز به نقل از همشهری، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با رد احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید و رشد احتمالی و نسبی تقاضا، گفت: باید قبول کنیم افزایش قیمت خودرو ناشی از تقاضای کاذب و هجوم سرمایه‌های سرگردان به بازار بوده است و در چنین شرایطی حتی احتمال افزایش قیمت خودرو در بازار شب عید نیز وجود ندارد.

به‌گفته او معدود مشتریانی که خواستار تبدیل به احسن کردن خودروهایشان هستند نیز به انتظار تثبیت قیمت‌ها در بازار نشسته‌اند.

موتمنی تأکید کرد: اگر دولت آمریکا به برجام بازگردد شاهد سکته ۵۰درصدی در بازار خودرو خواهیم بود همانطور که پس از تعطیلات با آغاز به‌کار همه بازارهای سرمایه‌ای ازجمله بازار خودرو و سیر نزولی قیمت دلار شاهد ریزش قیمت‌ها هستیم./

https://www.asianews.ir/u/1Zw
اخبار مرتبط
قیمت خودرو تا پیش از امروز چه روندی داشته است و در آینده چه خواهد شد؟ پس از ارزانی هشت درصدی قیمت خودرو در آذر ماه و ادامه این روند نزولی در دی ماه، به نظر می‌رسد با توجه به ارازنی احتمالی قیمت دلار، همچنان قیمت خودرو ارزان شود.
رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد شرکت اپل قصد دارد از سال ۲۰۲۴ به تولید خودروهای برقی بدون راننده اقدام کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید