صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۲۲:۰۶
کد خبر: 3585
گزارشگر: 2
۲۵۹۱
۰
۰
۹
اگر از دستورالعملی پیروی کنید می‌توانید موفق باشید ؛

پنجمین مقاله اختصاصی «کوین ترودو» از داخل زندان برای آسیانیوز

پنجمین مقاله اختصاصی «کوین ترودو» از داخل زندان برای آسیانیوز
متــن زیــر بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده شده است.

اگر از "فرمول" یا "دستورالعملی" پیروی کنید می‌توانید در زندگی موفق باشید. به دست آوردن آنچه در زندگی آرزو دارید به سادگی انجام مداوم کارهای درست و به‌جا و انجام آن‌ها به اندازه کافی است. بهش فکر کنید. چیزهای درست را به اندازه کافی و به طور مداوم انجام دهید و موفقیت از آن شما خواهد شد. شما هم می‌توانید از پس آن چه که دیگران در انجامش موفق بوده‌اند برآیید. این سری مقالات به شما می گویند که "چیزهای درست" چه هستند، و تعریف واضح آن چیزهایی است که شما می‌خواهید. اول از همه باید بدانید که چه می‌خواهید و باید به‌طور دقیق و مشخص هم آن را بدانید.. پژوهشی پیرامون 1000 نفر انجام شد که از صفر شروع کردند، هیچ روابط خانوادگی نداشتند، تحصیلات اندکی داشتند یا اصلاً تحصیلاتی نداشتند و هیچ پول خانوادگی یا پشتوانه ای نداشتند و با این حال باز هم به موفقیت مالی عظیم و یا شهرت رسیدند. همه‌ی آن‌ها بدون استثنا گفتند که اهدافشان را نوشته اند. آنها می دانستند که چه می خواهند و چیزهایی که می‌خواستند را به قلم آوردند. این کلیدی است که در مقاله قبلی درباره آن صحبت شد.
دلیل اینکه این "چیزهای درست" کارآمد هستند این است که از قانون جذب استفاده می کنند تا آنچه شما می خواهید در زندگیتان نمود پیدا کند. مغز شما هم گیرنده و هم فرستنده فرکانس یا ارتعاش است. افکار شما در واقع آن "چیزها" هستند. وقتی به چیزی فکر می کنید و احساستان را مجذوب آن می کنید، فرکانس قدرتمندی به کائنات یا جهان هستی فرستاده می شود. این فرکانس مشابهی را به سمت شما جذب می کند. آنچه شما ایجاد می کنید به سمت خودتان بر می گردد. آنچه را که می کارید درو خواهید کرد. وقتی اهداف خود را یادداشت می کنید، آن فرکانس را در کائنات قرار می دهید و به مرور آنچه می خواهید آشکار می شود. آنچه شما بخواهید، شما را می خواهد. این دین، یا خیال یا "جادو" نیست. این علم است. این فیزیک کوانتوم است. فقط آن را دانشمندان و محققان در دانشگاه های بزرگ جهان اثبات، مستند و تأیید نکرده اند.
یکی از راه های به دست آوردن "چیزهای خوب" در زندگی و موفقیت در هر جنبه از زندگی، شرکت در "قانون طلایی" است. انجام این کار قانون جذب را به نفع شما به میزان حداکثر می رساند. قانون طلایی می گوید: "با دیگران همانطور که می خواهید با شما رفتار کنند رفتار نمایید." و نمی گوید " با دیگران همانطور که با شما رفتار کرده اند، رفتار کنید". می گوید: "با دیگران همانطور که می خواهید با شما رفتار کنند" رفتار نمایید. در واقع صرف نظر از این که آنها در گذشته با شما چه کرده اند یا در حال حاضر با شما چه رفتاری دارند، باز هم همانطور که دوست دارید با شما رفتار کنند با آنها رفتار نمایید. گاهی اوقات این ممکن است سخت باشد. تلاش خود را بکنید. پیروی از این بدان معنی است که شما "ارتعاشات خوب" را در کائنات قرار می دهید، به شرطی که این کار را با قلبی شاد و پر از محبت و عشق انجام دهید.
اگر می خواهید رویاهایتان را حتی با سرعت بیشتری به واقعیت تبدیل کنید، پیشنهاد می کنم از "قانون طلایی بسط یافته" به بهترین وجه ممکن و هر چند بار که می توانید استفاده کنید. نسخه گسترش یافته از قانون طلایی به شرح زیر می باشد:

• آن گونه در مورد دیگران فکر کنید که می خواهید در مورد شما فکر کنند.
• همانطور که می خواهید دیگران با شما صحبت کنند با آنها صحبت کنید.
• در مورد دیگران به گونه ای صحبت کنید که می خواهید دیگران درباره شما صحبت کنند.
• با دیگران همانطور که می خواهید با شما رفتار کنند، رفتار نمایید.

اگر تا آنجا که می توانید، هر زمان که می توانید و هرچه بهتر که بتوانید این کار را اجرا نمایید، فرکانس های قدرتمندی را به کائنات پخش می کنید. جهان این ارتعاشات را به عنوان بذر می پذیرد و شما آنها را برداشت خواهید کرد. آنچه به هستی می بخشید به شما باز خواهد گشت. بخش نهایی این است که حالا روی احساس خوب کار کنیم. در هر لحظه از روز، روی "احساس خوب داشتن" کار کنید. لبخند بزنید. بخندید. زندگی را آسان بگیرید. ارتعاشات شادی و عشق بفرستید. نعمتهای خود را بشمارید. از چیزهای زندگی خود قدردان و سپاسگزار باشید و "اکنون احساس خوبی داشته باشید". این را امتحان کنید و تماشا کنید که در زندگیتان جادو رخ خواهد داد. تا دفعه بعد، ممکن است اصلاً مثل قبل نباشید.

 

دوست شما کوین ترودو

 

در آخر از همه‌ی افرادی که ما را در انتشار این مطلب یاری رساندند سپاسگزاریم:
کوین ترودو Kevin Trudeau
دکتر سینا ساریخانی Dr. Sina Sarikhani
لیزا مانچانسکی Lisa Monchunski
تانیا کانادا Tonya Canada
جیکوب تنر Jacob Tanner
راجلیو فیگوئرا Rogelio Figueroa
مهکامه داداش‌خواه Mahkameh Dadashkhah

https://www.asianews.ir/u/201
اخبار مرتبط
«کویــن تــرودو» در چهارمین متــنی که بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز ارسال کرده نوشته است: تحقیقات نشان داده افرادی که هدف‌هایشان را روی کاغذ می‌نویسند، اغلب اوقات مکان و زمان درست‌شان را پیدا می‌کنند و مکتوب کردن اهداف باعث جذب شانس به درون زندگی افراد می‌شود؛ در حالی که به سرعت وارد عمل شدن نیز یک امر حیاتی است که تفاوت ایجاد می‌کند.
سومین نامه از «کوین ترودو» بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای روزنامه آسیا فرستاده شد که در بخشی از آن نویسنده از قانونی به عنوان یکی از بزرگترین رازها نام برده است که مردم را برای رسیدن به خواسته هایشان یاری می‌رساند.
«کوین ترودو» نوشته ای را بــه طــور اختصاصــی از داخل زندان برای آسیانیوز فرستاده که در آن درباره آموزه‌های گروه های مخفی موفقیت و راه های رسیدن به آنها توضیحاتی را ارایه داده است.
Kevin Trudeau موسس کلاب شبکه جهانی اطلاعات GIN است گفته است: یکی از خواسته های من این است که به ایران بیایم و شخصا «رازهای موفقیت» را در اختیار کسانی قرار دهم که علاقمند به یادگیری آنها هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید