صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
کد خبر: 3599
گزارشگر: 213
۱۵۱۷
۳
۰
۳
به دنبال سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز

واکنش پلیس به سیلی نماینده مجلس بر صورت سرباز راهور/رفتار سرباز ما قانونی بود

واکنش پلیس به سیلی نماینده مجلس بر صورت سرباز راهور/رفتار سرباز ما قانونی بود
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، اظهار کرد: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد و کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، اظهار کرد: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد.

 پلیس: مستندات برخورد نماینده با سرباز راهور را داریم

به گزارش آسیانیوز، رئیس پلیس راهور تهران گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، اظهار کرد: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

سیلی نماینده مجلس بر صورت سرباز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد.
وی یادآور شد: مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضائی ارسال کرده‌ایم.

به نقل از جماران، همچنین سردار حسین اشتری، فرمانده کل ناجا در جمع خبرنگاران گفت: در همان لحظات اولیه که از این اتفاق با خبر شدم به معاونت حقوقی ناجا و بازرسی دستور دادم تا این موضوع را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

سیلی نماینده مجلس بر صورت سرباز

او افزود: اگر این اتفاق که می گویند رخ داده باشد حتما از مامور راهور خود حمایت خواهیم کرد. همه باید قانون را رعایت کنند و هیچکس در مقابل قانون استثنا نیست و همه در مقابل قانون مساوی هستند.

فرمانده کل ناجا خاطرنشان کرد: در همین راستا ما قدردان مامورین انتظامی هستیم. صحت و سقم این اتفاق در حال بررسی است. در موارد گذشته هر بی احترامی که به مامورین انتظامی به اثبات رسیده است، حمایت محکمی انجام داده ایم و افرادی که خاطی بوده اند با ان ها برخورد شده است.

سردار اشتری در پاسخ به این که فیلمی از این اتفاق وجود دارد، گفت: موضوع در حال بررسی است./

 

https://www.asianews.ir/u/20g
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
لیلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
1

نماینده ایی که خود قانونگذار است و بی قانونی میکند ... ای تف و لعنت بر این نماینده

لیلا
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
1

سیلی قانون گذار ب صورت قانون...عجب دوره زمونه ای شده!!!

ناشناس
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
0
0
0

واقعا وقت کشیدن س.....ن هاست تا وطنم پاک شود اخراج وتنبه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید