صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
کد خبر: 3620
گزارشگر: 2
۱۸۷۰
۰
۰
۵
جا اینجاس !

نزدیک ترین هتل های همدان به جاذبه ها؛ از گنجنامه تا علیصدر

نزدیک ترین هتل های همدان به جاذبه ها؛ از گنجنامه تا علیصدر
با شنیدن نام همدان شاید اولین چیزی که از خاطرتان عبور کند؛ غار علیصدر باشد. البته این شهر که اولین پایتخت ایران بوده، در گوشه و کنار خود آثار دیدنی زیادی دارد که یادگار تاریخ و فرهنگ هستند.

اما خوب اگر برای یک سفر چند روزه به آن برنامه ریزی کرده باشید، شاید فرصت دیدن همه آنها را نداشته باشید. بهتر است اگر از میان هتل های همدان جایی را برای اقامت انتخاب می کنید، به این جاذبه ها نزدیک باشد. این مسئله از بعد رفت و آمد بسیار مهم است. به خاطر همین اهمیت هم سایت رزرو هتل جااینجاس به سراغ نزدیک ترین هتل ها به دیدنی های شهر رفته است.

نزدیک ترین هتل همدان به غار علیصدر کدام است؟

 
غار علیصدر اگر چه تنها جاذبه دیدنی این کهن شهر نیست، اما به نوعی نماد این شهر است. هرچند غار چند کیلومتری با شهر فاصله دارد، اما این مسافت باعث نمی شود مسافران از دیدنش منصرف شوند. به ویژه اینکه یک اقامتگاه به نام هتل جهانگردی علیصدر درست در نزدیکی غار گرفته است. این هتل دوستاره که قدمت زیادی هم دارد؛ با اتاق های دوتخته، سه تخته و چهارتخته از مهمان های خود پذیرایی می کند.

از امکانات و خدمات هتل هم می توان به رستوران و پارکینگ و نیز تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت و حمام در اتاق ها اشاره کرد. اگر به دنبال هتل ارزان در همدان هستید، می توانید روی این هتل حساب کنید. حداقل هزینه اقامت در آن ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر نیز در حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

کدام هتل به مجموعه گنجنامه نزدیک تر است؟

گنجنامه فقط کتیبه های به یادگار مانده از دوران هخامنشی را در خود جای نداده، بلکه طبیعت هم در آن دست به دست تاریخ می دهد. آبشار گنجنامه، غار آکواریوم و البته تفریحات دیگری هم در این منطقه به استقبال مسافران می روند. ساخت مجتمع اقامتی گنجنامه در دل آن هم باعث شده تا همه چیز راحت تر شود. ۲۰ واحد اقامتی کاملا مجهز با تمام امکانات از قبیل صبحانه، آشپزخانه، تلویزیون، سرویس فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش و حمام در مجتمع وجود دارد.

 

غار علیصدر

 

از خدماتی مانند پارکینگ و رستوران هم که بگذریم، در خود مجموعه انواع تفریحات مهیا شده؛ از تله کابین و سورتمه تا شهر بازی و مرکز خرید. البته باید اضافه کنیم که سوئیت های گنجنامه دو نفره هستند و برای یک شب اقامت در آنها باید هزینه ای نزدیک به ۳۲۰ هزار تومان پرداخت کنید.

یک هتل چهارستاره نزدیک به آرامگاه ابوعلی سینا

نمی توان انکار کرد که آرامگاه ابن سینا یکی از مهم ترین جاذبه های استان همدان است. درست در چند قدمی آرامگاه بزرگ ترین پزشک تاریخ، هتل پارسیان بوعلی قرار گرفته است. هتلی چهارستاره با اتاق های یک نفره، دوتخته، سه تخته و چهارتخته که بدون شک از هتل های قیمت مناسب همدان هم هست. این هتل در واحدهای خود امکاناتی مثل یخچال، تلویزیون، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه و سیستم اعلام حریق قرار داده است. ضمن اینکه پارکینگ، رستوران ها و کافی شاپ بخش دیگری از خدمات هتل هستند.
حتما کنجکاو هستید در مورد قیمت هتل هم بدانید. ارزان ترین واحدهای هتل همان اتاق های یک نفره با حدود ۲۳۰ هزار تومان و گران ترین هم اتاق های چهارتخته با حدود ۴۸۵ هزار تومان هستند.

این هتل به مجسمه شیر سنگی نزدیک تر است

اگر هتل امیران را به دلایلی از جمله امکانات و خدمات برای اقامت در همدان انتخاب کرده اید، نزدیکی به مجسمه شیر سنگی را هم به آن اضافه کنید. این هتل چهارستاره بین المللی و نوساز؛ اتاق های یک تخته، دوتخته توئین و دبل، سه تخته و سوئیت های امپریال دوخوابه و دوخوابه پنج نفره دارد. می توانید تصور کنید که در این هتل لوکس چه امکاناتی مهیا شده؛ از اینترنت رایگان تا رستوران، پارکینگ، استخر، کافی شاپ. در اتاق ها هم به چای ساز، اینترنت، تلویزیون، میز آرایش و غیره دسترسی خواهید داشت.
می دانیم که قیمت هتل همدان برای شما هم مهم است. در امیران ارزان ترین اتاق ها همان اتاق های یک نفره( یک شب ۲۳۵ هزار تومان) و گران ترین اتاق ها سوئیت های پنج نفره(یک شب تقریبا ۷۰۰ هزار تومان) هستند.

هتل باباطاهر؛ از نزدیک ترین هتل های همدان به جاذبه های شهر

به نظر می رسد تنها هتل پنج ستاره همدان فقط از بعد امکانات و خدمات، پنج ستاره نباشد! تنوع واحدهای اقامتی هتل باباطاهر شامل اتاق های یک تخته، دوتخته و سه تخته روف گاردن، دوتخته و سه تخته با چشم انداز الوند و چهارتخته می شود. البته سوئیت های جونیور چهارنفره، سوئیت های لاکچری دوخوابه و امپریال شش تخته دوخوابه را هم باید اضافه کرد. امکانات و خدمات هم همانطور که انتظار دارید، کامل است؛ از کمد لباس و سیستم تهویه تا اینترنت، چای ساز، رستوران، کافی شاپ و پارکینگ.
هرچند موارد بالا به اندازه کافی می توانند موقع رزرو هتل همدان شما را به انتخاب باباطاهر ترغیب کنند، مسافت هم بی تأثیر نیست. باید بگوییم که این هتل ۵ ستاره لوکس فاصله اندکی با آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان، موزه تاریخ طبیعی و حمام تاریخی قلعه دارد.

سئوالات متداول

بهترین زمان رزرو هتل در همدان چه موقع است؟

حتما از سرمای استخوان سوز هگمتانه قدیم در اواخر پاییز و زمستان خبر دارید! به همین دلیل است هم بهار و البته تابستان را بهترین زمان سفر به همدان می دانند. به ویژه اینکه در تابستان این شهر پر قدمت، میزبان جشنواره های تابستانی مهیجی است. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که در بهار قیمت هتل همدان به خاطر شلوغی و سیل جمعیت رو به فلک می گذارد!

بهترین هتل های همدان کدامند؟

ما در مطلب جداگانه ای تحت عنوان بهترین اقامتگاه های همدان کدامند و چه ویژگی هایی دارند، از هتل های خوب همدان گفته ایم. هتل های باباطاهر، پارسیان بوعلی، امیران، پارسیان آزادی، کتیبه و گنجنامه در زمره اقامتگاه های محبوب شهر قرار می گیرند. اگر می خواهید با جزئیات هتل ها آشنا شوید، خواندن مقاله بالا را به شما توصیه می کنیم.

آیا همدان هتل آپارتمان هم دارد؟

آنهایی که به صورت خانوادگی یا دسته جمعی سفر می کنند، علاقه خاصی به اقامت در هتل آپارتمان دارند. اگر عازم همدان هستید و دنبال هتل آپارتمان در این شهر، باید بگوییم که شهر دو هتل آپارتمان سه ستاره به نام سفیر و خاتم دارد. این دو هتل آپارتمان به ترتیب در بلوار جانبازان و میدان فلسطین شهر واقع شده اند.

رزرو هتل همدان در جااینجاس

حالا که می دانید کدام هتل به کدام جاذبه شهر نزدیک است، بهتر است فکر یک سایت معتبر برای رزرو هتل باشید. اگر سری به جااینجاس زده باشید، در می یابید که یک لیست طولانی از اقامتگاه های تمام شهرها در آن قابل رزرو است. گذشته از تعدد و تنوع اقامتگاه ها، تمام آنها با جزئیات و به صورت کامل معرفی شده اند. مثلا در صفحه رزرو اقامتگاه همدان، هتل ها فارغ از ستاره و نوع؛ به همراه عکس و قیمت به نمایش درآمده اند. این امر دست شما را در مقایسه و سپس انتخاب باز می گذارد. توصیه می کنیم از خواندن نظرات کاربران در مورد تجربه اقامتشان هم غافل نشوید.

برگرفته از سایت jainjas.com

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/20D
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید