صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۱:۰۹
کد خبر: 3654
گزارشگر: 213
۱۴۱۵
۰
۰
۱
مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد خبر داد:

برپایی هشتمین المپیاد ورزشی محلات به صورت مجازی

برپایی هشتمین المپیاد ورزشی محلات به صورت مجازی
عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد در نشست خبری به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی استان یزد گفت: هشتمین المپیاد ورزشی محلات امسال به صورت مجازی برگزار می شود و معتقدیم که ورزش باید در همه حال دنبال شود.
عباس ملازینلی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد در نشست خبری به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی استان یزد گفت: هشتمین المپیاد ورزشی محلات امسال به صورت مجازی برگزار می شود و معتقدیم که ورزش باید در همه حال دنبال شود.

وی گفت: این المپیاد افتخار دارد که برای تمامی اقشار سنی و بر اساس خانواده محوری برگزار می شود و تمامی افراد می توانند در این مسابقات شرکت کنند و رشته ها نیز به نحوی است که تمامی رده های سنی را شرکت می دهد.اصلی ترین هدف ما همگرایی خانواده ها و سلامت جسمی و روانی خانواده و آحاد افراد جامعه و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی است. با توجه به شیوع کرونا این المپیاد نیز دارای پروتکل های جدید برگزار می شود و 9 انجمن ورزشی نیز تشکیل شده است و با همکاری ورزشکاران استانی طراحی خاصی برای اجراهای ورزشی داریم.

ملازینلی اضافه کرد: سایت فرهنگ یزد برای ثبت نام در این المپیاد ورزشی است و مردم می توانند با آگاهی از پروتکل ها در این المپیاد ثبت نام کنند.سال گذشته بیش از 18 هزار شهروند یزدی در این المپیاد ثبت نام کردند که این نشان از رویداد بزرگی در استان باشد و امسال نیز امیدواریم به صورت مجازی این حضور را داشته باشیم.یکی از محرک های توسعه نهادینه کردن ورزش و به خصوص ورزش همگانی است. در این دوره 39 رشته ورزشی برای آقایان و 39 ورزش برای بانوان در نظر گرفته شده است که در 147 رویداد ورزشی برگزار می شود.

وی توضیح داد: امیدواریم بیش از 30 هزار نفر از شهروندان را در این المپیاد مشارکت دهیم. این برنامه طبق پروتکل ها باید انجام شود تا بتوان در مسابقات شرکت دهند.شطرنج، دارت، پانتومیم و کراش رویال و ورزشی پزشکی به صورت آنلاین هستند و مابقی رشته ها نیز به صورت آفلاین برگزار می شود.نزدیک به 600 مدال در این دوره توزیع می شود و بیش از 120 میلیون تومان به نفرات برتر تقدیم می شود. 26 هیات ورزشی در این المپیاد شرکت کردند و سایت و شبکه های مجازی نیز میزبان علاقمندان هستند.دومین پارالمپیاد ورزشی نیز پس از برگزاری این جشنواره انجام می شود.

 مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری یزد گفت: در سال گذشته 300 نفر در پارالمپیاد ورزشی استان شرکت کردند که در دو روز برگزار شد.برای برنامه های دهه فجر طراحی خاص شده است و سازمان سعی کرده با مشارکت ویژه با دستگاه ها این برنامه ها را برگزار کند.بیشترین تمرکز امسال بر روی فضا سازی شهری است که امیدواریم به خوبی بتوانیم با همکاری سازمان سیما و منظر این سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.هدف ما نهادینه شدن ورزش بین خانواده ها است./

سید محمدجواد عرفانفر
https://www.asianews.ir/u/217
اخبار مرتبط
مدیر کل پزشکی قانونی استان یزد گفت: پزشکی قانونی شامل بخش‌های مختلفی است که در حوزه معاینات بالینی افراد مراجعه کننده شامل مواردی از جمله نزاع، تصادفات، قصور پزشکی و غیره است و پرونده‌های که نسبت به نظریات واحد معاینات بالینی اعتراض داشته باشند نیز در واحد کمیسیون پزشکی بررسی می‌شود که ماهانه 50 تا 60 پرونده در این واحد بررسی می شود.
رئیس شورای حل اختلاف استان یزد با بیان این‌که شش شعبه شوراهای ویژه زندان در زندان‌های سراسر استان فعال است، اظهار کردذ: با همکاری این شعب در 9 ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 539 نفر از افراد زندانی نیز آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در مراسم رونمایی از طرح یاوران عدالت گفت: ارائه خدمات حقوقی به جامعه نیازمند در دستورکار دستگاه قضایی است و این فعالیت فرهنگی هر روز به افراد نیازمند ارائه می‌شود.
حسین سبزواری سرپرست اداره کل زندان‌های استان یزد در هفتمین نشست خبری جشنواره عدلیه و رسانه که به‌صورت مجازی برگزار شد با بیان اینکه در حوزه اهداف کلی که برای زندان‌های کشور تدوین‌شده، 12 اولویت اصلی در نظر گرفته‌شده است، گفت: کاهش جمعیت کیفری، انجام فعالیت‌های فرهنگی و اشتغال 50 درصدی زندانیان از جمله این موارد است که با بررسی‌های انجام‌شده، وضعیت استان یزد نیز در این مسائل مناسب بوده است.
مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد که در حسینیه آقا برگزار شد به شناسایی 400 شهید ورزشکار در استان یزد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تصمیم بر این گرفته شد تا تمام برنامه‌های ورزشی در استان را با نام و یاد شهدای گرانقدر استان برگزار کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید