صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۵
کد خبر: 3657
گزارشگر: 213
۴۸۶۲
۰
۰
۱
در پی ابتلا به کرونا

علی انصاریان امروز به کما رفت

علی انصاریان امروز به کما رفت
گزارش‌ها به نقل از اعضای خانواده و تیم پزشکی علی انصاریان، فوتبالیست ایران، حاکی از وخامت حال وی و به «کما» رفتن این چهره ورزشی است.
گزارش‌ها به نقل از اعضای خانواده و تیم پزشکی علی انصاریان، فوتبالیست ایران، حاکی از وخامت حال وی و به «کما» رفتن این چهره ورزشی است.
علی انصاریان و مهرداد میناوند
حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان، صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ بهمن به خبرگزاری مهر گفت در حالی که تا بعدازظهر «دیروز همه چیز عادی بود... اما شرایط تغییر کرد» و انصاریان «از اواخر شب به کما رفتند و سطح اکسیژن خون نیز تا حد زیادی افت کرد.»

وی اضافه کرد: «طبق گفته پزشکان، امیدمان برای بازگشت علی خیلی کم است و احتمالا این فوتبالیست بیش از چند ساعت، دوام نیاورد.»

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان، هم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایرنا، وضعیت او را «پیچیده و بحرانی» توصیف کرده است.

آن طور که  هاشمیان خبر داده، «درگیری» ریه انصاریان از مهرداد میناوند هم «بیشتر» است.

پیش از این نیز اخبار ضدونقیضی از وضعیت جسمی علی انصاریان منتشر شده بود که از حدود دو هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران بستری شد.

مهرداد میناوند، دیگر بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه، در حالی جان خود را از دست داد که پزشکان پیشتر اعلام کرده بودند که او با توجه به درگیری ۸۰ درصدی ریه‌اش به آی‌سی‌یو منتقل شده بود و روزهای بعد را در خواب مصنوعی بوده است.

علی انصاریان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران است که تجربه بازی در دو تیم استقلال و پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد./
https://www.asianews.ir/u/21a
اخبار مرتبط
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود، چشم از جهان فروبست.
رئیس بیمارستان لاله گفت که مهرداد میناوند پیشکسوت فوتبال ایران در خواب مصنوعی قرار دارد و وضعیت او رو به بهبودی نیست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید