صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۴
کد خبر: 3669
گزارشگر: 213
۵۴۸۷
۰
۰
۲
در اثر ابتلا به کرونا

علی انصاریان درگذشت/مرگ دو ورزشکار جوان ایران با فاصله چند روز

علی انصاریان درگذشت/مرگ دو ورزشکار جوان ایران با فاصله چند روز
علی انصاریان بازیکن پیشین فوتبال ایران دقایقی پیش در بیمارستانی در تهران درگذشت. او دومین ورزشکار جوان فوتبال کشور است که در روزهای اخیر در اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

علی انصاریان بازیکن پیشین فوتبال ایران دقایقی پیش در بیمارستانی در تهران درگذشت. او دومین ورزشکار جوان فوتبال کشور است که در روزهای اخیر در اثر ابتلا به کرونا جان باخت.پیش از انصاریان، مهرداد میناوند تسلیم کرونا شده بود.

علی انصاریان

علی انصاریان متولد 1356 بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه)  درگذشت.

مهرداد میناوند بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

علی انصاریان و مهرداد میناوند

به نقل از ایرنا، انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود به پرسپولیس پیوست تا در دوران درخشان پرسپولیس به یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع پرسپولیس تبدیل شود. او سپس به تیم ملی رسید.

 انصاریان پس از پنج سال حضور در پرسپولیس به سایپا پیوست اما مدت حضور او در این تیم نیز چندان طولانی نبود و خیلی زود به پرسپولیس بازگشت.

یکی از نکات ویژه دوران بازیگری او گلزنی به بایرن مونیخ در بازی دوستانه سال ۸۳ بود.

وی سپس در پی اختلاف با مدیران وقت پرسپولیس به استقلال پیوست اما حضورش در این تیم هم چندان طولانی نبود.

استیل آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد تبریز، شهرداری تبریز از جمله تیم‌هایی بودند که انصاریان برای آنها بازی کرد اما آخرین تیمی که انصاریان پیراهن آن را پوشید شاهین بوشهر بود.

این مدافع که ۶ بازی ملی هم در کارنامه دارد در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

او البته در همان زمان حضورش در فوتبال حرفه‌ای هم به بازیگری و اجرا روی آورد و در چندین فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

وی بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان؛ بعد از ابتلا به کرونا، از روز دوشنبه 13 بهمن سطح اکسیژن خونش به شدت پایین آمد و به خواب مصنوعی فرو رفت و تلاش پزشکان در این روزهای اخیر برای زنده ماندن وی بی نتیجه ماند./

علی انصاریان

https://www.asianews.ir/u/21l
اخبار مرتبط
گزارش‌ها به نقل از اعضای خانواده و تیم پزشکی علی انصاریان، فوتبالیست ایران، حاکی از وخامت حال وی و به «کما» رفتن این چهره ورزشی است.
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران بستری شده بود، چشم از جهان فروبست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید