صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۰۱
کد خبر: 3688
گزارشگر: 213
۹۶۷
۰
۰
۲
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد:

کارت‌های خرید بانکی حذف می شوند!

کارت‌های خرید بانکی حذف می شوند!
رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، به زودی، از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها‌ و لذا حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را رونمایی می‌کند.

رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، به زودی، از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها‌ و لذا حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را، رونمایی می‌کند.

کارتخوان

همتی خبر داد:آغاز پروژه حذف تدریجی فیزیک کارت از تراکنش‌هاآغاز پروژه حذف تدریجی فیزیک کارت از تراکنش‌ها عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: بانک مرکزی، به منظور ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، به زودی، از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها‌ و لذا حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را، رونمایی می‌کند.

این روش پرداخت، با استانداردهای معتبربین المللی سازگار می باشد و به صورتی کاملاً امن، این امکان را فراهم می‌سازد که مشتریان بانک‌ها بتوانند با وارد کردن مشخصات کارت‌های خود به درون موبایل، بدون تماس با کارتخوان، تراکنش‌های لازم را انجام دهند.

انجام تراکنش‌های خرید، با استفاده از موبایل، علاوه بر سهولت کاربری می‌تواند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی مفید و مؤثر باشد./

https://www.asianews.ir/u/21D
اخبار مرتبط
طبق توضیحات رئیس شورای مشورتی عراق، مبلغ استقراض عراق بالغ بر 90 میلیارد دلار است و علاوه بر آن این کشور شش میلیارد دلار به ایران و سه میلیارد دلار به ترکیه مقروض است.
بانک مرکزی ایران به سخنان یک مقام ارشد وزارت خارجه آلمان درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی کانال مالی اینستکس واکنش نشان داد؛ این در حالی است که این مقام آلمانی در پاسخ به پرسش یک نماینده مجلس این کشور، ایران را مسئول عملکرد ناموفق کانال مالی اینس‌تکس دانسته است.
رئیس کل بانک مرکزی ایران گفت: کره جنوبی به‌دنبال تحویل آمبولانس و دستگاه تست کرونا به جای پول ایران بود.
دولت در چارچوب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی جهت رشد اقتصادی با هدف خروج غیرتورمی کشور از رکود لایحه یک فوریتی «رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» را در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار داده است. لایحه مذکور توسط نمایندگان مجلس در یکم اردیبهشت ماه 94 تصویب و در جلسه نهم اردیبهشت 94 شورای نگهبان قانون اساسی مورد تأیید واقع شده است. سپس این قانون جهت اجرا از سوی رئیس جمهور به وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت صنعت و معدن و تجارت ابلاغ شده است.
رئیس قوه‌قضاییه گفت: بانک‌ها حق ندارند به طور مستقل و خارج از نظام بانکی عمل و سود دریافت کنند و درباره بهبود وضعیت کولبران نیز ضروت دارد بازارچه های مرزی تشکیل شود.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با بیان اینکه چک‌های جدید از ۲۰ دی در اختیار مشتریان بانک‌ها قرار می گیرد،: یکی از دغدغه‌های بانک مرکزی این است که اجرای قانون جدید چک را به شکلی پیش ببرد که کمترین چالش را در اجتماع داشته باشیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید