صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۸
کد خبر: 3719
گزارشگر: 213
۱۰۲۲
۰
۰
۱
در پی حاشیه های راهپیمایی 22 بهمن

شعار علیه حسن روحانی در اصفهان/طرفداران رییس جمهور چه گفتند؟

شعار علیه حسن روحانی در اصفهان/طرفداران رییس جمهور چه گفتند؟
شماری از چهره‌های اصلاح‌طلب و همچنین حامیان و مقام‌های دولت حسن روحانی نسبت به سر دادن شعار «مرگ بر روحانی» در مراسم بیست و دوم بهمن شهر اصفهان واکنش نشان دادند.

شماری از چهره‌های اصلاح‌طلب و همچنین حامیان و مقام‌های دولت حسن روحانی نسبت به سر دادن شعار «مرگ بر روحانی» در مراسم بیست و دوم بهمن شهر اصفهان واکنش نشان دادند.

شعار علیه حسن روحانی در اصفهان

مصطفی تاجزاده، از چهره‌های اصلاح‌طلب، با اشاره به سر دادن شعار «مرگ بر روحانی» در مراسم بیست و‌دوم بهمن اصفهان، در توییتی نوشت: دو هفته از توصیه مقام رهبری به ترک بدگویی و بدزبانی نگذشت گروهی داعش‌مسلک در ۲۲بهمن شعار دادند.

شعار علیه حسن روحانی در اصفهان

همزمان عباس آخوندی، وزیر پیشین راه و شهرسازی، نیز در واکنش به شعار «مرگ بر روحانی» در مراسم بیست دوم بهمن اصفهان، در کانال تلگرامی خود نوشت: «شعار زشت مرگ بر رییس جمهور روحانی نشان پدیده چند دولتی است و از کنار آن نباید به‌سادگی گذشت. چنانچه خلیفه‌کشی باب شود، این راه را پایانی نیست.»

شعار علیه حسن روحانی در 22 بهمن 99

عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز در صفحه توییتر خود با بیان اینکه اقدام «موتورسواران» در اصفهان را «فحاشی به رییس جمهور» خواند و نوشت: آیا ستاد امر به معروف اصفهان که در دوچرخه‌سواری بانوان موضعی فعال دارد، در موضوع موتورسواران فحاش نمی‌خواهد اعلام موضع کند./

https://www.asianews.ir/u/224
اخبار مرتبط
مجلس انقلابی تصمیم گرفته نرخ ارز را در سال ۱۴۰۰، به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برساند با این استدلال که بساطِ رانتِ ارز ۴۲۰۰ تومانی از جامعه برچیده شود و این در حالیست که همه کارشناسان اقتصادیِ دلسوز طبقه‌ی کارگر هشدار می‌دهند که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تثبیت نرخ ارز رسمی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی فاجعه‌ی معیشتی دوسال و چندماهِ اخیر را به اوج می رساند و در مجموع همه فعالان کارگری تاکید دارند که افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد هم دیگر مکفی نیست!
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: شکاف بین حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری با دستور رئیس جمهور به زودی ترمیم می‌شود و ما نیاز به انجام متناسب سازی دیگری داریم و درباره افزایش حقوق سالیانه بازنشستگان اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و حقوق فعلی بازنشستگان همراه با مبالغ مربوط به متناسب‌سازی مشمول افزایش سالیانه است.
در ادامه اعتراضات اخیر به وضعیت معیشتی در ایران، ده‌ها نفر از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در تهران و برخی شهرهای دیگر از جمله اصفهان و کرج دست به تجمع زدند.
حیات و ممات سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بیمه‌ای و بازنشستگی کشور به رد دیون دولت بستگی دارد. فعالان کارگری معتقدند میزان بدهی دولت به سازمان از مرز ۳۰۰ هزار میلیارد تومان گذشته است و علیرغم بحرانی شدن اوضاع، دولت اهتمامی برای پرداخت این بدهی انباشته ندارد.
گروهی از بازنشستگان تامین اجتماعی بار دیگر امروز با تجمع در مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران، به شیوه‌ همسان‌سازی مستمری، ناچیز بودن مستمری خود و نابرابری مستمری بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی اعتراض کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید