صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۰۲:۵۳
کد خبر: 3730
گزارشگر: 213
۸۹۲
۰
۰
۲
بنا بر پیش بینی برخی کارشناسان

روزهای پایانی بهمن و امید به رشد بازار بورس

روزهای پایانی بهمن و امید به رشد بازار بورس
معاملات هفته گذشته چندان با روند امیدوار کننده همراه نبود ولی کارشناسان عقیده دارند بورس در هفته پیش‌رو در وضعیتی رو به رشد قرار خواهد گرفت.

معاملات هفته گذشته چندان با روند امیدوار کننده همراه نبود ولی کارشناسان عقیده دارند بورس در هفته پیش‌رو به روند رو به رشد خود ادامه خواهد داد.


روزهای پایانی بهمن و امید به رشد بورس
کارشناسان عقیده دارند زمانی می‌توان راجع به تغییر روند بازار سهام نظر قطعی داد که شاخص کل به بالای عدد یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد برسد و در این محدوده تثبیت شود، از طرفی برخی از کارشناسان عقیده دارند فشار فروش در این محدوده کمی بیشتر خواهد شد اما اگر تقاضا بتواند عرضه را مهار کند شاخص کل تا محدوده یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد رشد خواهد داشت.

 به نقل از آسیانیوز، در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز از کارشناسان عقیده دارند معاملات بورس در هفته پیش‌رو مثبت خواهد بود و نمادهای شاخص‌ساز رشد خواهند کرد.

همچنین برخی کارشناسانی که معاملات این هفته از بازار سهام را متعادل پیش‌بینی کردند عقیده دارند بازار سهام گرایشات زیادی به رشد دارد./


https://www.asianews.ir/u/22d
اخبار مرتبط
شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران با نماد پدرخش اطلاعیه‌ای مبنی بر صدور مجوز افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر کرد. براساس این اطلاعیه تقاضای افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران در سازمان حسابرسی مورد بررسی قرار گرفت.
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس، مقرر شد؛ اعطای کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت توسط بانک ها طی هفته پیش رو عملیاتی شود.
هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور روان سازی و تعدیل معاملات در بازار سرمایه، هشت بند را به تصویب رساند.
در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس تهران با افتی ۱٫۹ درصدی مواجه شده تا همچنان روند نزولی هفته گذشته خود را دنبال کند؛ در حالی که شب گذشته خبرهایی در خصوص حمایت از بازار سهام به گوش رسیده بود.
چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه، تعداد ۲۰۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد از سهام “شرکت شرکت زغال سنگ پروده طبس” در نماد «کزغال» به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.
در جلسه امروز شورای عالی بورس محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر اقتصاد به عنوان رییس بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.
در دی ماه بازدهی همه بازارها منفی شد و در بازار ارز، قیمت دلار طی یک ماه ۱۶.۵ و یورو ۱۶.۸درصد کاهش یافت.
مدیر روابط عمومی سازمان بورس در مصاحبه ای از استعفا حسن قالیباف اصل خبر داده است ؛ این در حالی است که اعتراض مالباختگان و سهامداران بازار سرمایه مقایل ساختمان بورس امروز نیز ادامه داشته است و معترضان علیه سیاست های دولت شعارهایی سر داده اند.
رییس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز خود گفت:اعتبارات دستگاه‌های اجرایی دولت، رشد بی‌سابقه‌ای داشته چنانکه برخی دستگاه‌ها، بیش از صد درصد رشد داشته اند. پرسش مهم اینجاست چرا وقتی هزینه های زندگی مردم چند برابر شده و باید اتفاقا دستگاه های دولتی صرفه جویی کنند، اینقدر آسوده ریخت و پاش کردند؟
افت شدید شاخص بازار بورس تهران همچنان ادامه دارد و شاخص این بورس امروز؛ دوشنبه 29 دی حدود ۳۷ هزار واحد سقوط کرد؛در این حال همزمان گروهی از سهامداران متضرر در این بازار با تجمع مقابل ساختمان بورس شعارهایی از جمله «‌پول ما رو دزدیدن دارن باهاش پز میدن» و «‌مرگ بر مفسد اقتصادی» سر دادند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید