صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۲
کد خبر: 3757
گزارشگر: 2
۹۹۲
۰
۰
۸
تور ترکیه ؛

مبادی اصلی تور به مقصد استانبول

مبادی اصلی تور به مقصد استانبول
مبادی اصلی تور استانبول شامل چند شهر بیشتر نمی شود که آن ها از کلان های ایران هستند. همانطور که می دانید تور استانبول با توجه به متقاضی بالا در شهر های مختلف ایران، می طلبد که از مبادی مختلفی برگزار شود. اما تور ستانبول از مبادی کوچک انجام می شود؟ آیا مبادی کوچک؛ تور استانبول را با قیمتی گران عرضه می کنند؟ جهت پاسخ این پرسش ها در ادامه همراه ما باشید.

تور استانبول تنها از مبادی تهران، مشهد و تبریز انجام می شود که هر کدام بنا به دلایلی مهم به شمار می روند. پایتخت ایران به دلیل موقعیت سیاسی که دارد، دارای متقاضیان بسیار بالایی برای تور استانبول و تور ترکیه است. همین امر سبب شده تا شهر تهران مهم ترین، اصلی ترین و ارزان ترین مبدا برای سفر به مقصد استانبول و تور ترکیه باشد.

 

تور استانبول از تهران، ارزان ترین مبدا

 
تور استانبول از تهران با توجه به مواردی که در بالای مطلب ذکر کردیم، ارزان ترین مبدا تور به مقصد به استانبول است. دلیل این مسئله هم وجود ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی امام خمینی می باشد که با ساعات پروازی مختلف، گردشگران را راهی شهر استانبول می کنند.
تور استانبول از تهران تنها مختص به گردشگرانی نمی شود که فقط برای تفریح عازم استانبول می شوند، بلکه بسیاری از آن ها به دلیل مشغله های تجاری، تحصیلی، خرید ملک و ... قصد عزیمت به استانبول را می کنند. شهر استانبول با این که سرشار از جاذبه های تفریحی و گردشگری می باشد، اما بسیاری از همایش های بین المللی و پژوهشی در این شهر برگزار می شود که سبب ترغیب شدن پژوهشگران برای خرید تور استانبول می شود.

تور استانبول از مشهد، دومین مبدا اصلی تور استانبول

تور استانبول از مشهد به این دلیل پر مخاطب است که پرواز مستقیم از فرودگاه شهید هاشمی نژاد به سمت استانبول دارد. شهر مشهد به دلیل وجود منور امام رضا (ع) در تمامی فصول سال زائر پذیر بوده و این اتفاق نقش به سزایی در بالا بودن متقاضیان تور استانبول از مبدا مشهد ایفا می کند. البته نا گفته نماند هزینه تور استانبول از این مبدا اصلی، گران تر از تهران است.

 

تور استانبول از مشهد

مشهد،دومین مبدا اصلی تور استانبول

 

دلیل گران بودن تور استانبول از مشهد این است که تعداد پروازها به سمت استانبول کم بوده و فقط یک ایرلاین هواپیمایی، مشهد را به مقصد قسطنطنیه ترک می کند. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین هزینه های بلیط هواپیمایی خود را با یورو و دلار می سنجد که سبب گران شدن تور استانبول از مشهد می شود.

تور استانبول از تبریز، نزدیک ترین مبدا به استانبول

شهر تبریز یکی از شهر های بزرگ ایران است که لقب شهر اولین ها را نیز به دوش می کشد. به دلیل هم مرز بودن تبریز با کشور ترکیه، مسافتی که برای سفر به مقصد استانبول باید طی شود، اندک می باشد. شهر تبریز علاوه بر این که یکی از مبادی اصلی تور به مقصد استانبول به شمار می رود، از نظر زمینی هم بسیار مورد توجه است.
زیرا تور استانبول زمینی، هزینه ای بسیار کم برای گردشگران در پی خواهد داشت که سبب ارزان شدن تور استانبول از تبریز می شود. مرز بازرگان و مرز رازی از جمله مرزهای پر تردد برای سفر به کشور ترکیه از طریق زمینی می باشند. لازم به ذکر است برخی از هموطنان ترجیح می دهند با خودروی شخصی راهی شهر وان ترکیه و سپس استانبول شوند.

 

تور استانبول از تبریز

رسم توضیحی 1تور ترکیه و بازدید از شهر زیبای وان در ترکیه

 

آیا تور ترکیه از چندین تور شکل گرفته است؟

تور ترکیه همانطور که از نامش پیدا است، مشتمل بر چندین تور می شود که می توان به تور کوش آداسی، تور استانبول و تور آنتالیا اشاره کرد. هرچند که هرکدام از این تورها به صورت تخصصی برگزار می شوند؛ اما سایت ها و آژانس های هواپیمایی معتبری هستند که چندین تور را به صورت پکیج تور ترکیه عرضه می کنند.

بیشتر بدانید : پرشین هتل، برگزار کننده بهترین تور های خارجی
تور ترکیه برای آن دسته از گردشگرانی مناسب است که می خواهند علاوه بر سیاحت، از شاخص های بازار بورس و بازار ملک استانبول نیز باخبر شوند. از این رو برخی تور ترکیه را بدین سبب رزرو می کنند. نداشتن ویزا برای ورود به کشور ترکیه از مهم ترین مزایای رزرو تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا و ... محسوب می گردد.
جهت رزرو تور ترکیه یا تور استانبول از مبادی مختلف می توانید به سایت پرشین هتل ( www.epersianhotel.com ) مراجعه کنید که در این زمینه تخصص دارد. مشاوره های تخصصی خرید ملک، مشاوره های تخصصی سرمایه گذاری، رزرو هتل و ... از دیگر ویژگی های این هلدینگ بزرگ می باشد. جهت کسب اطلاعات دقیق تر شماره 43000020 021 در دسترس شما خواهد بود تا به طور شبانه روزی با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/22C
اخبار مرتبط
شاید شما هم ازآن‌دسته افرادی باشید که استانبول را با مساجد و بناهای تاریخی و خیابان‌های سنگفرش زیبایش می‌شناسند. بدون‌شک جنبه تاریخی شهر زیبای استانبول و بناها و آثار بی‌نظیر تاریخی آن، یکی از علت‌های اصلی انتخاب تور استانبول برای سفری ماجراجویانه در قلب زیبایی‌های طبیعی این شهر مدرن توسط گردشگران داخلی و خارجی محسوب ‌می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید